Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 17 százalékos bevételnövekedés a PepsiCo-nál
17 százalékos bevételnövekedés a PepsiCo-nál
A társaság többek között a Lay's és a Cheetos új változataival, valamint a diétás ételek kedvelőt célzó gyümolcs- és zöldség-snackeknek köszönhette bővülő értékesítését.
Bár az árbevétel a
tavalyi negyedik negyedévben 12,3 miliárd dollárra
nőtt, a társaság nem tudta megismételni tavalyi
kiváló adózott eredményét, ekkor
ugyanis egy 128 millió dolláros adójóváírás
miatt fényesedett ki ennyire az eredmény. Most „csak”
1,26 milliárd dollár profitot termelt a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >