Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 17 százalékos bevételnövekedés a PepsiCo-nál
17 százalékos bevételnövekedés a PepsiCo-nál
A társaság többek között a Lay's és a Cheetos új változataival, valamint a diétás ételek kedvelőt célzó gyümolcs- és zöldség-snackeknek köszönhette bővülő értékesítését.
Bár az árbevétel a
tavalyi negyedik negyedévben 12,3 miliárd dollárra
nőtt, a társaság nem tudta megismételni tavalyi
kiváló adózott eredményét, ekkor
ugyanis egy 128 millió dolláros adójóváírás
miatt fényesedett ki ennyire az eredmény. Most „csak”
1,26 milliárd dollár profitot termelt a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >