Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 17 százalékos bevételnövekedés a PepsiCo-nál
17 százalékos bevételnövekedés a PepsiCo-nál
A társaság többek között a Lay's és a Cheetos új változataival, valamint a diétás ételek kedvelőt célzó gyümolcs- és zöldség-snackeknek köszönhette bővülő értékesítését.
Bár az árbevétel a
tavalyi negyedik negyedévben 12,3 miliárd dollárra
nőtt, a társaság nem tudta megismételni tavalyi
kiváló adózott eredményét, ekkor
ugyanis egy 128 millió dolláros adójóváírás
miatt fényesedett ki ennyire az eredmény. Most „csak”
1,26 milliárd dollár profitot termelt a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >