17 százalékkal nőtt a Kellog nyeresége
Az első negyedéves jó eredményekben fontos szerepet játszott snack termékek iránti magas amerikai és nemzetközi kereslet.A Kellogs az év első három hónapjában 12 százalékos eladás
növekedést könyvelhetett el. Ezen belül Latin Amerikában az értékesítés 8
százalékkal nőtt, jól teljesített a cereol és a snack piac is. Az európai
eladások 6 százalékkal nőttek, a cereol piacon egy számjegyű, a snack-piacon
kétszámjegyű volt a bővülés. Ázsiában viszont két százalékos csökkenést volt
kénytelen elviselni a Kellogg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >