17 százalékkal nőtt a Kellog nyeresége
🎧 Hallgasd a cikket:
Az első negyedéves jó eredményekben fontos szerepet játszott snack termékek iránti magas amerikai és nemzetközi kereslet.A Kellogs az év első három hónapjában 12 százalékos eladás
növekedést könyvelhetett el. Ezen belül Latin Amerikában az értékesítés 8
százalékkal nőtt, jól teljesített a cereol és a snack piac is. Az európai
eladások 6 százalékkal nőttek, a cereol piacon egy számjegyű, a snack-piacon
kétszámjegyű volt a bővülés. Ázsiában viszont két százalékos csökkenést volt
kénytelen elviselni a Kellogg.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Rossmann-nál az ünnep a családról szól – december 24-én zárva tartanak az üzletek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
