17 százalékkal nőtt a Kellog nyeresége
Az első negyedéves jó eredményekben fontos szerepet játszott snack termékek iránti magas amerikai és nemzetközi kereslet.A Kellogs az év első három hónapjában 12 százalékos eladás
növekedést könyvelhetett el. Ezen belül Latin Amerikában az értékesítés 8
százalékkal nőtt, jól teljesített a cereol és a snack piac is. Az európai
eladások 6 százalékkal nőttek, a cereol piacon egy számjegyű, a snack-piacon
kétszámjegyű volt a bővülés. Ázsiában viszont két százalékos csökkenést volt
kénytelen elviselni a Kellogg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >