17 százalékkal nőtt a Kellog nyeresége
🎧 Hallgasd a cikket:
Az első negyedéves jó eredményekben fontos szerepet játszott snack termékek iránti magas amerikai és nemzetközi kereslet.A Kellogs az év első három hónapjában 12 százalékos eladás
növekedést könyvelhetett el. Ezen belül Latin Amerikában az értékesítés 8
százalékkal nőtt, jól teljesített a cereol és a snack piac is. Az európai
eladások 6 százalékkal nőttek, a cereol piacon egy számjegyű, a snack-piacon
kétszámjegyű volt a bővülés. Ázsiában viszont két százalékos csökkenést volt
kénytelen elviselni a Kellogg.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kávé, kreativitás, közösség – Caffè Vergnano Barista Bajnokság 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az eMAG Polgári Balázst nevezi ki magyarországi országmenedzserének
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >43,5 millió euró értékű, restrukturálásra váró ingatlanportfóliót vásárolt az Indotek Group Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >