17 százalékkal nőtt a Kellog nyeresége
Az első negyedéves jó eredményekben fontos szerepet játszott snack termékek iránti magas amerikai és nemzetközi kereslet.A Kellogs az év első három hónapjában 12 százalékos eladás
növekedést könyvelhetett el. Ezen belül Latin Amerikában az értékesítés 8
százalékkal nőtt, jól teljesített a cereol és a snack piac is. Az európai
eladások 6 százalékkal nőttek, a cereol piacon egy számjegyű, a snack-piacon
kétszámjegyű volt a bővülés. Ázsiában viszont két százalékos csökkenést volt
kénytelen elviselni a Kellogg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >