16 milliárd forintot költöttünk fűszerekre
Az AC Nielsen Piackutató Kft. adatai szerint elsősorban a paprika és a fűszerkeverékek kiskereskedelmi forgalma nőtt 2007. február és 2008. január között.
A fűszer kategória bolti
eladásai egy év alatt 9 százalékkal
bővültek és túllépték a 16 milliárd
forintot. A fűszereken belül mennyiségben 61, értékben
62 százalék jutott a monofűszerekre, míg a
többi a keverékekre – állapította meg
legutóbbi felmérésében
Az AC Nielsen Piackutató Kft.
legutóbbi, 2007-2008. december-januárban elvégzett
felmérése szerint a monofűszerek körében
az utóbbi időben csökkent a kereskedelmi márkák
piaci részesedése: legutóbb 37, egy évvel
korábban pedig 47 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hazánk az uniótól azonnali intézkedéseket sürget a sertéságazatban
Az Európai Unió mezőgazdasági és halászati minisztereinek január 25-i videokonferenciáján…
Tovább olvasom >Jelölési hibákat talált a mogyorókrémek ellenőrzésénél az élelmiszerlánc-biztonsági hivatal
Az idei első termékteszten 34 mogyorókrémet vizsgált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági…
Tovább olvasom >Pályázati forrásból létrehozott világszínvonalú fejlesztések a Szent István Egyetem Kaposvári Campusán
A kutatói közösség és az ipari szereplők szervezett együttműködésének, a…
Tovább olvasom >