16 milliárd forintot költöttünk fűszerekre
Az AC Nielsen Piackutató Kft. adatai szerint elsősorban a paprika és a fűszerkeverékek kiskereskedelmi forgalma nőtt 2007. február és 2008. január között.
A fűszer kategória bolti
eladásai egy év alatt 9 százalékkal
bővültek és túllépték a 16 milliárd
forintot. A fűszereken belül mennyiségben 61, értékben
62 százalék jutott a monofűszerekre, míg a
többi a keverékekre – állapította meg
legutóbbi felmérésében
Az AC Nielsen Piackutató Kft.
legutóbbi, 2007-2008. december-januárban elvégzett
felmérése szerint a monofűszerek körében
az utóbbi időben csökkent a kereskedelmi márkák
piaci részesedése: legutóbb 37, egy évvel
korábban pedig 47 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >