16 milliárd forintot költöttünk fűszerekre
Az AC Nielsen Piackutató Kft. adatai szerint elsősorban a paprika és a fűszerkeverékek kiskereskedelmi forgalma nőtt 2007. február és 2008. január között.
A fűszer kategória bolti
eladásai egy év alatt 9 százalékkal
bővültek és túllépték a 16 milliárd
forintot. A fűszereken belül mennyiségben 61, értékben
62 százalék jutott a monofűszerekre, míg a
többi a keverékekre – állapította meg
legutóbbi felmérésében
Az AC Nielsen Piackutató Kft.
legutóbbi, 2007-2008. december-januárban elvégzett
felmérése szerint a monofűszerek körében
az utóbbi időben csökkent a kereskedelmi márkák
piaci részesedése: legutóbb 37, egy évvel
korábban pedig 47 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >