16 milliárd forintot költöttünk fűszerekre
Az AC Nielsen Piackutató Kft. adatai szerint elsősorban a paprika és a fűszerkeverékek kiskereskedelmi forgalma nőtt 2007. február és 2008. január között.
A fűszer kategória bolti
eladásai egy év alatt 9 százalékkal
bővültek és túllépték a 16 milliárd
forintot. A fűszereken belül mennyiségben 61, értékben
62 százalék jutott a monofűszerekre, míg a
többi a keverékekre – állapította meg
legutóbbi felmérésében
Az AC Nielsen Piackutató Kft.
legutóbbi, 2007-2008. december-januárban elvégzett
felmérése szerint a monofűszerek körében
az utóbbi időben csökkent a kereskedelmi márkák
piaci részesedése: legutóbb 37, egy évvel
korábban pedig 47 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >