16 milliárd forintot költöttünk fűszerekre
Az AC Nielsen Piackutató Kft. adatai szerint elsősorban a paprika és a fűszerkeverékek kiskereskedelmi forgalma nőtt 2007. február és 2008. január között.
A fűszer kategória bolti
eladásai egy év alatt 9 százalékkal
bővültek és túllépték a 16 milliárd
forintot. A fűszereken belül mennyiségben 61, értékben
62 százalék jutott a monofűszerekre, míg a
többi a keverékekre – állapította meg
legutóbbi felmérésében
Az AC Nielsen Piackutató Kft.
legutóbbi, 2007-2008. december-januárban elvégzett
felmérése szerint a monofűszerek körében
az utóbbi időben csökkent a kereskedelmi márkák
piaci részesedése: legutóbb 37, egy évvel
korábban pedig 47 százalék volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >