1,6 milliárd forintból fejleszti áruházait a SPAR
A SPAR hét üzletének modernizálására összesen csaknem 1,6 milliárd forintot fordít. A teljes körű felújítást követően Csornán, Bonyhádon, Kaposváron, Szolnokon és három fővárosi helyszínen már a megújult áruházak várják a vásárlókat.
– Az idén 25 éves SPAR piacra lépése óta folyamatosan fejleszti kereskedelmi hálózatát Magyarországon, fennállása óta több mint egymilliárd eurót fektetett be a hazai piacon. 2016 második felében további hét SPAR-áruház újult meg – hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető – Az összes beruházásunkban közös, hogy korszerűbbé vált a boltok világítási és hűtőrendszere, így kevesebb energiát használnak az áruházak. Az üzletekben a frissáruk és a népszerű márkatermékek mellett a kiváló minőségű, kedvező árú SPAR saját márkás termékek, valamint a helyben sütött pékáruk is kaphatóak.
A SPAR a jövőben is folytatja az expanziót: az új üzletek nyitása mellett a meglévő áruházak korszerűsítése is hangsúlyos marad.
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >