1,6 milliárd forintból fejleszti áruházait a SPAR
A SPAR hét üzletének modernizálására összesen csaknem 1,6 milliárd forintot fordít. A teljes körű felújítást követően Csornán, Bonyhádon, Kaposváron, Szolnokon és három fővárosi helyszínen már a megújult áruházak várják a vásárlókat.
– Az idén 25 éves SPAR piacra lépése óta folyamatosan fejleszti kereskedelmi hálózatát Magyarországon, fennállása óta több mint egymilliárd eurót fektetett be a hazai piacon. 2016 második felében további hét SPAR-áruház újult meg – hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető – Az összes beruházásunkban közös, hogy korszerűbbé vált a boltok világítási és hűtőrendszere, így kevesebb energiát használnak az áruházak. Az üzletekben a frissáruk és a népszerű márkatermékek mellett a kiváló minőségű, kedvező árú SPAR saját márkás termékek, valamint a helyben sütött pékáruk is kaphatóak.
A SPAR a jövőben is folytatja az expanziót: az új üzletek nyitása mellett a meglévő áruházak korszerűsítése is hangsúlyos marad.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
2025. április 10-én indult és június 22-ig tart a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >Az Oszakai Világkiállítás páratlan diplomáciai és gazdaságfejlesztési lehetőség
Az Oszakai Világkiállítás a világ legnagyobb volumenű kulturális, turisztikai és…
Tovább olvasom >