15,6%-os növekedés és 915,7 milliárd forint forgalom a SPAR-nál 2022-ben

Heiszler Gabriella
elnök-ügyvezető
SPAR Magyarország
– Eredményeink nagyrészt annak köszönhetők, hogy egész évben rugalmasan alkalmazkodunk a vásárlói igényekhez, és sosem felejtjük el fő céljainkat: minőségi, zömében magyar, kedvező ár-érték arányú termékekkel szolgáljuk ki vásárlóinkat, miközben mindent megteszünk azért, hogy élelmiszer-termelési és logisztikai folyamataink, valamint áruházaink működése is egyre fenntarthatóbb módon történjen – mondta Heiszler Gabriella a SPAR Magyarország elnök-ügyvezetője.
A Magyarországon immár 32. esztendeje működő vállalat tavaly tovább bővült: Szigetszentmiklóson és a budapesti Lurdy házban együttesen közel 1,6 milliárd forintos beruházás révén két új szupermarket nyitott meg, s így már 623 egységet működtetett 2022 végén. A SPAR az elmúlt évben 17 milliárd forintot fordított 11 üzletének a felújítására, de bővült a házhozszállítási szolgáltatása is, amely ma már közel 200 településen érhető el. 14 ezer munkatársával egyike hazánk legnagyobb munkaadóinak. 2022-ben a SPAR partner program 14 új egységgel gyarapodott, amelyhez így már 248 franchise-áruház tartozik: az üzletág éves forgalma tavaly 103,1 milliárd forint volt, munkatársi létszáma pedig meghaladta a 3 ezer főt.
Jelentős termékfejlesztés és korszerűsítés történt a SPAR élelmiszer-termelő üzemeiben is, ahol továbbra is szigorú auditok garantálják az élelmiszer-biztonságot. A bicskei Regnum húsüzem 2022-es nettó forgalma 53,08 milliárd, a perbáli egységé 8,06 milliárd, míg az üllői SPAR enjoy. convenience üzemé 2,7 milliárd forint volt. A logisztika és szállítmányozás terén tavaly mintegy 4,3 milliárd forintot költött korszerűsítésre a vállalat.
//
Kapcsolódó cikkeink
SPAR: fókuszban a vásárlók magas színvonalú kiszolgálása
A SPAR Magyarország összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >