153. áruházát nyitotta meg a Lidl Magyarországon
Augusztus 16-án, hétfőn a Lidl 153. hazai áruházát nyitotta meg Gödöllőn, az Ottó Ferenc utca 2-4. szám alatt. Az áruház 1286 négyzetméteren, széles termékkínálattal várja vásárlóit, amelyhez 164 autót befogadni képes parkoló is tartozik.
A nyitás napján számos helyi akció, ajándékok és különböző meglepetések várják a környéken élőket. Az új áruházban több mint 1400 különböző termék kapható, melyek nagy részét a vásárlók körében igen népszerű saját márkás termékek képezik. Ezeket a kontrollált minőségű termékeket neves magyar és külföldi gyártók kizárólag a Lidl számára fejlesztették ki, ezért különösen kedvező érték-ár arányt képviselnek.
„Legfontosabb érték számunkra vásárlóink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. Mindig friss zöldség- gyümölcs kínálattal, széles pékáru választékkal, kizárólag magyar gazdáktól beszállított friss húsokkal és sokféle tejtermékkel várjuk vásárlóinkat.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Lidl hetente változó food akciókon túl, non-food termékakciókkal jelentkezik, ahol textiláruk, növények, ruházati termékek és berendezési tárgyak is megtalálhatóak, melyek rendkívül kedvező árakon kerülnek a polcokra.
A Lidl alapítása a 30-as évekre nyúlik vissza Németországba. Mára már Európa legnagyobb diszkont élelmiszerkereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak. A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, mikor első logisztikai központját és 12 üzletét is megnyitotta. Mára már országszerte 153 áruháza, 3 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós) és több mint 3000 dolgozója van.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nemzetközi aranyérem a Flore Confectionery-nek
Alig nyolc hónappal a piaci indulása után figyelemre méltó sikert…
Tovább olvasom >Új lendület Bük gazdaságának: Együttműködés a szakképzés megerősítéséért
A büki szakképzés erősítése érdekében együttműködési megállapodást kötött Bük Város…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >