150 munkahelyet szüntet meg Migros Supermarket AG üzletmenetének racionalizálása során
A Migros Supermarket AG, a Migros szupermarket üzletága, 2024. július 1-jén vezeti be új szervezeti struktúráját.
A lépés, amelynek célja az egyszerűsített folyamatok, a letisztult struktúrák és a világos feladatkörök kialakítása, 150 teljes munkaidős álláshely megszűnését eredményezi.
A létszámleépítés a zürichi Limmatplatzon dolgozókat érinti, valamint a vállalat elbocsátásokat is kilátásba helyezett.
– Egyszerűbbek és gyorsabbak akarunk lenni, ehhez igazítottuk az új szervezetet – nyilatkozta Peter Diethelm, a Migros Supermarket AG vezérigazgatója.
A szakember jelezte, hogy tisztában van azzal, hogy az elbocsátás az alkalmazottaknak komoly nehézségeket okoz, ezért a vállalat minden érintett munkavállalónak átfogó és hozzáértő támogatást kíván nyújtani a szakmai újraorientálódásban.
Tavaly a Migros Szövetkezetek Szövetségének vezetősége (Migros-Genossenschafts-Bundes – MGB) úgy döntött, hogy a Migros szupermarket üzletágát független, központi irányítású vállalatként működteti tovább.
Támogatási terv
A Migros egy országos szociális tervet dolgozott ki belső és külső szociális partnerekkel az elbocsátások hatásainak a lehető legnagyobb mértékű tompítása érdekében.
A Migros Supermarket AG-nál a leépítésben érintett munkavállalók egyéni juttatásokat kapnak, amelyek többek között a szolgálati időtől és az életkortól függnek.
Emellett a vállalat HR és a szakosodott külső partnerek támogatását is felajánlja a Migroson belüli és azon kívüli új állások keresésében
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >