1,5 millió fánkot ad el a Tesco a farsangi szezonban
A Tescóban a farsangi időszakban 20 százalékkal több fánk fogy egy átlagos hónaphoz képest. Az áruházakban idén 22 féle helyben sütött édességből választhatnak a vásárlók, melyek között a töltött és töltetlen, valamint a berliner és gyűrűfánkok kedvelői is megtalálják a kedvencüket. Ezek közül a legnépszerűbb a baracklekvárral töltött fánk – ebből több mint 110 ezer darabot értékesített az áruházlánc a tavalyi farsangi szezonban.
Magyarországon először a 19. században sütöttek farsangi mulatságkor fánkot, azóta pedig az ünnep neve egybeforrt az omlós tésztájú édességgel. Az ország legforgalmasabb pékségeként tavaly 1 millió darab karneváli édességet adott el a Tesco farsangkor, idén pedig még ennél is többre, közel 1,5 millió darab eladására számít. A kínálatban 6 féle töltött és 16 féle töltetlen, 5 féle berliner és 17 féle gyűrűfánkot találhatnak a vásárlók, melyek között belga-, tej-, ét- és fehércsokis, eper-, szamóca- és baracklekváros, valamint habcukorral szórt édességek is kaphatók.
A tavalyi karneváli időszakban a legnépszerűbb a baracklekváros fánk volt, ebből 11 400 csomagot, azaz több mint 110 ezer darabot értékesített az áruházlánc, a szintén 10-es kiszerelésű eperlekváros verzióból pedig 7670 csomag fogyott. A belga tejcsokis finomságból közel 70 ezer darabot, míg csokibevonatos és színes cukorral szórt fánkokból 65-65 ezer darabot értékesített a Tesco.
Februárban nemcsak a farsangot, hanem a Valentin-napot is ünnepeljük. Akik a szerelmesek napján farsangi édességgel szeretnék meglepni kedvesüket, válasszák a Tesco vegyes fánkösszeállítását!
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >