1,5 millió fánkot ad el a Tesco a farsangi szezonban
A Tescóban a farsangi időszakban 20 százalékkal több fánk fogy egy átlagos hónaphoz képest. Az áruházakban idén 22 féle helyben sütött édességből választhatnak a vásárlók, melyek között a töltött és töltetlen, valamint a berliner és gyűrűfánkok kedvelői is megtalálják a kedvencüket. Ezek közül a legnépszerűbb a baracklekvárral töltött fánk – ebből több mint 110 ezer darabot értékesített az áruházlánc a tavalyi farsangi szezonban.
Magyarországon először a 19. században sütöttek farsangi mulatságkor fánkot, azóta pedig az ünnep neve egybeforrt az omlós tésztájú édességgel. Az ország legforgalmasabb pékségeként tavaly 1 millió darab karneváli édességet adott el a Tesco farsangkor, idén pedig még ennél is többre, közel 1,5 millió darab eladására számít. A kínálatban 6 féle töltött és 16 féle töltetlen, 5 féle berliner és 17 féle gyűrűfánkot találhatnak a vásárlók, melyek között belga-, tej-, ét- és fehércsokis, eper-, szamóca- és baracklekváros, valamint habcukorral szórt édességek is kaphatók.
A tavalyi karneváli időszakban a legnépszerűbb a baracklekváros fánk volt, ebből 11 400 csomagot, azaz több mint 110 ezer darabot értékesített az áruházlánc, a szintén 10-es kiszerelésű eperlekváros verzióból pedig 7670 csomag fogyott. A belga tejcsokis finomságból közel 70 ezer darabot, míg csokibevonatos és színes cukorral szórt fánkokból 65-65 ezer darabot értékesített a Tesco.
Februárban nemcsak a farsangot, hanem a Valentin-napot is ünnepeljük. Akik a szerelmesek napján farsangi édességgel szeretnék meglepni kedvesüket, válasszák a Tesco vegyes fánkösszeállítását!
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >