1,5 millió fánkot ad el a Tesco a farsangi szezonban
A Tescóban a farsangi időszakban 20 százalékkal több fánk fogy egy átlagos hónaphoz képest. Az áruházakban idén 22 féle helyben sütött édességből választhatnak a vásárlók, melyek között a töltött és töltetlen, valamint a berliner és gyűrűfánkok kedvelői is megtalálják a kedvencüket. Ezek közül a legnépszerűbb a baracklekvárral töltött fánk – ebből több mint 110 ezer darabot értékesített az áruházlánc a tavalyi farsangi szezonban.
Magyarországon először a 19. században sütöttek farsangi mulatságkor fánkot, azóta pedig az ünnep neve egybeforrt az omlós tésztájú édességgel. Az ország legforgalmasabb pékségeként tavaly 1 millió darab karneváli édességet adott el a Tesco farsangkor, idén pedig még ennél is többre, közel 1,5 millió darab eladására számít. A kínálatban 6 féle töltött és 16 féle töltetlen, 5 féle berliner és 17 féle gyűrűfánkot találhatnak a vásárlók, melyek között belga-, tej-, ét- és fehércsokis, eper-, szamóca- és baracklekváros, valamint habcukorral szórt édességek is kaphatók.
A tavalyi karneváli időszakban a legnépszerűbb a baracklekváros fánk volt, ebből 11 400 csomagot, azaz több mint 110 ezer darabot értékesített az áruházlánc, a szintén 10-es kiszerelésű eperlekváros verzióból pedig 7670 csomag fogyott. A belga tejcsokis finomságból közel 70 ezer darabot, míg csokibevonatos és színes cukorral szórt fánkokból 65-65 ezer darabot értékesített a Tesco.
Februárban nemcsak a farsangot, hanem a Valentin-napot is ünnepeljük. Akik a szerelmesek napján farsangi édességgel szeretnék meglepni kedvesüket, válasszák a Tesco vegyes fánkösszeállítását!
Kapcsolódó cikkeink
57 millió forinttal ad lendületet a Tesco a helyi fiatalok és közösségek jövőjét támogató projektekhez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország csatlakozott az adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu anyacége az AutoStore-ral közösen hoz létre a világon egyedülálló, AI-vezérelt központot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >