1,5 millió fánkot ad el a Tesco a farsangi szezonban
A Tescóban a farsangi időszakban 20 százalékkal több fánk fogy egy átlagos hónaphoz képest. Az áruházakban idén 22 féle helyben sütött édességből választhatnak a vásárlók, melyek között a töltött és töltetlen, valamint a berliner és gyűrűfánkok kedvelői is megtalálják a kedvencüket. Ezek közül a legnépszerűbb a baracklekvárral töltött fánk – ebből több mint 110 ezer darabot értékesített az áruházlánc a tavalyi farsangi szezonban.
Magyarországon először a 19. században sütöttek farsangi mulatságkor fánkot, azóta pedig az ünnep neve egybeforrt az omlós tésztájú édességgel. Az ország legforgalmasabb pékségeként tavaly 1 millió darab karneváli édességet adott el a Tesco farsangkor, idén pedig még ennél is többre, közel 1,5 millió darab eladására számít. A kínálatban 6 féle töltött és 16 féle töltetlen, 5 féle berliner és 17 féle gyűrűfánkot találhatnak a vásárlók, melyek között belga-, tej-, ét- és fehércsokis, eper-, szamóca- és baracklekváros, valamint habcukorral szórt édességek is kaphatók.
A tavalyi karneváli időszakban a legnépszerűbb a baracklekváros fánk volt, ebből 11 400 csomagot, azaz több mint 110 ezer darabot értékesített az áruházlánc, a szintén 10-es kiszerelésű eperlekváros verzióból pedig 7670 csomag fogyott. A belga tejcsokis finomságból közel 70 ezer darabot, míg csokibevonatos és színes cukorral szórt fánkokból 65-65 ezer darabot értékesített a Tesco.
Februárban nemcsak a farsangot, hanem a Valentin-napot is ünnepeljük. Akik a szerelmesek napján farsangi édességgel szeretnék meglepni kedvesüket, válasszák a Tesco vegyes fánkösszeállítását!
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >