15 milliárd forintos eredménnyel zárta a tavalyi évet a Sió-Eckes
A 30 éves Sió az elmúlt évben 70 százalékos üzemi eredmény növekedést produkált. Idén a cél a 18 milliárdos árbevétel.Bevált a stratégiai irányváltás a legnagyobb hazai
gyümölcslégyártó Sió-Eckes Kft.-nek, 2006-ban növekedési pályára állították a
céget. Dinamikusan bővült a gyümölcslé-értékesítésük és a Szentkirályi
ásványvíz 2006-ban megkezdett forgalmazása is jó húzásnak minősült. A belföldi
értékesítés növekedése mellett 2006-ban bővült a cég exportja is, elsősorban a
környező országokba.
A százszázalékos gyümölcslevek piacán a cég részesedése több mint 30 százalék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >