15 milliárd forintos eredménnyel zárta a tavalyi évet a Sió-Eckes
A 30 éves Sió az elmúlt évben 70 százalékos üzemi eredmény növekedést produkált. Idén a cél a 18 milliárdos árbevétel.Bevált a stratégiai irányváltás a legnagyobb hazai
gyümölcslégyártó Sió-Eckes Kft.-nek, 2006-ban növekedési pályára állították a
céget. Dinamikusan bővült a gyümölcslé-értékesítésük és a Szentkirályi
ásványvíz 2006-ban megkezdett forgalmazása is jó húzásnak minősült. A belföldi
értékesítés növekedése mellett 2006-ban bővült a cég exportja is, elsősorban a
környező országokba.
A százszázalékos gyümölcslevek piacán a cég részesedése több mint 30 százalék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >