15 milliárd forintos eredménnyel zárta a tavalyi évet a Sió-Eckes
A 30 éves Sió az elmúlt évben 70 százalékos üzemi eredmény növekedést produkált. Idén a cél a 18 milliárdos árbevétel.Bevált a stratégiai irányváltás a legnagyobb hazai
gyümölcslégyártó Sió-Eckes Kft.-nek, 2006-ban növekedési pályára állították a
céget. Dinamikusan bővült a gyümölcslé-értékesítésük és a Szentkirályi
ásványvíz 2006-ban megkezdett forgalmazása is jó húzásnak minősült. A belföldi
értékesítés növekedése mellett 2006-ban bővült a cég exportja is, elsősorban a
környező országokba.
A százszázalékos gyümölcslevek piacán a cég részesedése több mint 30 százalék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >