15 milliárd forintos eredménnyel zárta a tavalyi évet a Sió-Eckes
A 30 éves Sió az elmúlt évben 70 százalékos üzemi eredmény növekedést produkált. Idén a cél a 18 milliárdos árbevétel.Bevált a stratégiai irányváltás a legnagyobb hazai
gyümölcslégyártó Sió-Eckes Kft.-nek, 2006-ban növekedési pályára állították a
céget. Dinamikusan bővült a gyümölcslé-értékesítésük és a Szentkirályi
ásványvíz 2006-ban megkezdett forgalmazása is jó húzásnak minősült. A belföldi
értékesítés növekedése mellett 2006-ban bővült a cég exportja is, elsősorban a
környező országokba.
A százszázalékos gyümölcslevek piacán a cég részesedése több mint 30 százalék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >