1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5 évben összesen 1,5 milliárd fontot invesztál a brit marhahústermelésbe.
A diszkont kereskedő célja, hogy a tőkeinjekcióval új mércét állítson fel a fenntartható marhahústermelés terén, mivel továbbra is együtt kíván működni a brit marhahús-beszállítókkal és 100%-ban brit marhahúst kíván beszerezni.
Ennek érdekében a szupermarket a fenntartható gyakorlatra áttérő gazdákat is támogatja.
A beszállítók olyan kategóriákban elért eredményeik alapján részesülnek díjazásban, mint a szén-dioxid-intenzitás csökkentése, valamint a legeltetésgazdálkodást, a biológiai sokszínűséget, valamint a talaj- és vízminőségi paramétereket javító regeneratív gazdálkodási módszerek alkalmazása, amelyek az egyes gazdaságokban egyedileg jellemzőek.
Az új közös beruházást és kezdeményezést megelőzően a Lidl 2024 februárjában vákuumcsomagolt darált húst vezetett be kínálatába a vezető Dunbia marhahús-beszállítóval együttműködve, amivel éves szinten 300 tonnával csökkenti a műanyagfelhasználást.
Az új együttműködés várhatóan mindkét vállalatnak segít 2030-ig a késztermék tonnájára vetítve 28%-kal csökkenteni a Scope 3 kibocsátást, és támogatja a Lidl szélesebb körű, tudományosan alátámasztott Scope 3 éghajlati célkitűzéseit.
Az új program a Lidl exkluzív walesi és legeltett marhahús-termelői csoportjainak megalakulását követően jött létre, amelyekhez csatlakozásért a kereskedő prémiumot fizet a gazdáknak.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Tízből hét fiatal dolgozna külföldön
A külföldi munkatapasztalattal nem rendelkező magyarok fele nyitott arra, hogy…
Tovább olvasom >