1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5 évben összesen 1,5 milliárd fontot invesztál a brit marhahústermelésbe.
A diszkont kereskedő célja, hogy a tőkeinjekcióval új mércét állítson fel a fenntartható marhahústermelés terén, mivel továbbra is együtt kíván működni a brit marhahús-beszállítókkal és 100%-ban brit marhahúst kíván beszerezni.
Ennek érdekében a szupermarket a fenntartható gyakorlatra áttérő gazdákat is támogatja.
A beszállítók olyan kategóriákban elért eredményeik alapján részesülnek díjazásban, mint a szén-dioxid-intenzitás csökkentése, valamint a legeltetésgazdálkodást, a biológiai sokszínűséget, valamint a talaj- és vízminőségi paramétereket javító regeneratív gazdálkodási módszerek alkalmazása, amelyek az egyes gazdaságokban egyedileg jellemzőek.
Az új közös beruházást és kezdeményezést megelőzően a Lidl 2024 februárjában vákuumcsomagolt darált húst vezetett be kínálatába a vezető Dunbia marhahús-beszállítóval együttműködve, amivel éves szinten 300 tonnával csökkenti a műanyagfelhasználást.
Az új együttműködés várhatóan mindkét vállalatnak segít 2030-ig a késztermék tonnájára vetítve 28%-kal csökkenteni a Scope 3 kibocsátást, és támogatja a Lidl szélesebb körű, tudományosan alátámasztott Scope 3 éghajlati célkitűzéseit.
Az új program a Lidl exkluzív walesi és legeltett marhahús-termelői csoportjainak megalakulását követően jött létre, amelyekhez csatlakozásért a kereskedő prémiumot fizet a gazdáknak.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >