15%-kal csökkentette nagykereskedelmi árait az Impossible Foods
A húsmentes Impossible Burger gyártója termékeinek nagykereskedelmi árát átlagosan 15%-kal csökkenti gyártói hatékonyságára és a növekvő volumenhozadékra hivatkozva – pénzügyi eredményeinek közzététele nélkül.
Bár egyre több fogyasztó törekszik mind kevesebb hús fogyasztására, a húsmentes alternatíváktól sokakat még mindig visszatart azok lényegesen magasabb ára.
Az még nem egyértelmű, mi módon befolyásolja majd az Impossible disztribútorok felé tett lépése a fogyasztói árakat. Különösen érdekes ez a kérdés, hiszen újabban az Impossible és riválisa, a Beyond Meat is egyre élesebb versenyben találja magát a hagyományos élelmiszercégekkel: a Nestlé, a Perdue és a Tyson Foods is piacra dobta már saját növényi alapú húshelyettesítőit.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >