15%-kal csökkentette nagykereskedelmi árait az Impossible Foods
A húsmentes Impossible Burger gyártója termékeinek nagykereskedelmi árát átlagosan 15%-kal csökkenti gyártói hatékonyságára és a növekvő volumenhozadékra hivatkozva – pénzügyi eredményeinek közzététele nélkül.
Bár egyre több fogyasztó törekszik mind kevesebb hús fogyasztására, a húsmentes alternatíváktól sokakat még mindig visszatart azok lényegesen magasabb ára.
Az még nem egyértelmű, mi módon befolyásolja majd az Impossible disztribútorok felé tett lépése a fogyasztói árakat. Különösen érdekes ez a kérdés, hiszen újabban az Impossible és riválisa, a Beyond Meat is egyre élesebb versenyben találja magát a hagyományos élelmiszercégekkel: a Nestlé, a Perdue és a Tyson Foods is piacra dobta már saját növényi alapú húshelyettesítőit.
Kapcsolódó cikkeink
Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >Állati mikrobiomot elemző tesztkészletet vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Az Egyesült Államokban vezette be a Nestlé a Petivity Microbiome…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >