15%-kal csökkentette nagykereskedelmi árait az Impossible Foods

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2020. 03. 15. 19:18

A húsmentes Impossible Burger gyártója termékeinek nagykereskedelmi árát átlagosan 15%-kal csökkenti gyártói hatékonyságára és a növekvő volumenhozadékra hivatkozva – pénzügyi eredményeinek közzététele nélkül.

Bár egyre több fogyasztó törekszik mind kevesebb hús fogyasztására, a húsmentes alternatíváktól sokakat még mindig visszatart azok lényegesen magasabb ára.

Az még nem egyértelmű, mi módon befolyásolja majd az Impossible disztribútorok felé tett lépése a fogyasztói árakat. Különösen érdekes ez a kérdés, hiszen újabban az Impossible és riválisa, a Beyond Meat is egyre élesebb versenyben találja magát a hagyományos élelmiszercégekkel: a Nestlé, a Perdue és a Tyson Foods is piacra dobta már saját növényi alapú húshelyettesítőit.

Kapcsolódó cikkeink