14 százalékos növekedést hozott az évvége az USA-ban
A december utolsó hetében regisztrált 14 százalékos forgalombővülés a karácsony utáni kedvezmények és az ajándékutalványok gyors beváltásának volt köszönhető.
A ShopperTrack RCT által végzett kutatás szerint a december 29-én záródó hét forgalma az előző
évhez képest hét százalékos bővülést mutatott. A karácsony előtti időszakban
forgalma 8 százalékkal volt kevesebb, mint tavaly. Ugyanakkor a novembertől
karácsonyig tartó szezon forgalma az egy évvel ezelőttinél 3,6 százalékkal
magasabb.
A MasterCard által nemrégiben bemutatott kutatás is hasonló
eredményekről számolt be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >