14 százalékos növekedést hozott az évvége az USA-ban
A december utolsó hetében regisztrált 14 százalékos forgalombővülés a karácsony utáni kedvezmények és az ajándékutalványok gyors beváltásának volt köszönhető.
A ShopperTrack RCT által végzett kutatás szerint a december 29-én záródó hét forgalma az előző
évhez képest hét százalékos bővülést mutatott. A karácsony előtti időszakban
forgalma 8 százalékkal volt kevesebb, mint tavaly. Ugyanakkor a novembertől
karácsonyig tartó szezon forgalma az egy évvel ezelőttinél 3,6 százalékkal
magasabb.
A MasterCard által nemrégiben bemutatott kutatás is hasonló
eredményekről számolt be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >