14 százalékos növekedést hozott az évvége az USA-ban
A december utolsó hetében regisztrált 14 százalékos forgalombővülés a karácsony utáni kedvezmények és az ajándékutalványok gyors beváltásának volt köszönhető.
A ShopperTrack RCT által végzett kutatás szerint a december 29-én záródó hét forgalma az előző
évhez képest hét százalékos bővülést mutatott. A karácsony előtti időszakban
forgalma 8 százalékkal volt kevesebb, mint tavaly. Ugyanakkor a novembertől
karácsonyig tartó szezon forgalma az egy évvel ezelőttinél 3,6 százalékkal
magasabb.
A MasterCard által nemrégiben bemutatott kutatás is hasonló
eredményekről számolt be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >Országos kutatás: kiderült, hogy erre vágynak a magyar anyák
Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből…
Tovább olvasom >