14 százalékos növekedést hozott az évvége az USA-ban
A december utolsó hetében regisztrált 14 százalékos forgalombővülés a karácsony utáni kedvezmények és az ajándékutalványok gyors beváltásának volt köszönhető.
A ShopperTrack RCT által végzett kutatás szerint a december 29-én záródó hét forgalma az előző
évhez képest hét százalékos bővülést mutatott. A karácsony előtti időszakban
forgalma 8 százalékkal volt kevesebb, mint tavaly. Ugyanakkor a novembertől
karácsonyig tartó szezon forgalma az egy évvel ezelőttinél 3,6 százalékkal
magasabb.
A MasterCard által nemrégiben bemutatott kutatás is hasonló
eredményekről számolt be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A Vinted akciója miatt használhatatlan vált a FoxPost szolgáltatása
A FoxPost csomagküldő szolgáltatása az utóbbi napokban komoly kihívásokkal nézett…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >