14 százalékos növekedést hozott az évvége az USA-ban
A december utolsó hetében regisztrált 14 százalékos forgalombővülés a karácsony utáni kedvezmények és az ajándékutalványok gyors beváltásának volt köszönhető.
A ShopperTrack RCT által végzett kutatás szerint a december 29-én záródó hét forgalma az előző
évhez képest hét százalékos bővülést mutatott. A karácsony előtti időszakban
forgalma 8 százalékkal volt kevesebb, mint tavaly. Ugyanakkor a novembertől
karácsonyig tartó szezon forgalma az egy évvel ezelőttinél 3,6 százalékkal
magasabb.
A MasterCard által nemrégiben bemutatott kutatás is hasonló
eredményekről számolt be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zalaegerszegen üzemet zár be, Veszprémben fejleszt a Savencia tejipari vállalat
Átszervezi tevékenységét a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. –…
Tovább olvasom >Jelentős beruházást hajtott létre a Mecsek Füszért Zrt.
A Coop üzletlánc franchise tagjaként a Mecsek Füszért Zrt. jelentős…
Tovább olvasom >Több mint 36 millió forintot gyűlt össze a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet adventi kampányában
Több mint 36 millió forintot gyűjtött a Tesco áruházlánc az…
Tovább olvasom >