1,4 milliárd fontból terjeszkedik az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi a következő két évben 1,4 milliárd fontot fog beruházni Egyesült Királyság-beli terjeszkedése érdekében.
A diszkont áruházlánc a 2022 decemberéig tartó 52 hét alatt 196%-kal 178,7 millió fontra növelte működési eredményét, szemben az egy évvel korábbi 60,2 millió fonttal.
Az eladások 14%-kal 15,5 milliárd fontra ugrottak, amit a vállalat annak tulajdonított, hogy „a tájékozott vásárlók új generációja hátat fordít a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek”.
A több mint 1000 brit üzletet üzemeltető diszkontlánc az év végéig 18 új üzlet és 6000 új munkahely megnyitását tervezi.
A bővítés finanszírozása érdekében az élelmiszlánc az elkövetkező két évben több mint 1,4 milliárd fontra emeli beruházási szintjét. Ezt a pénzt – a növekedést támogatandó – az üzlet- és disztribúciós hálózat bővítésére, valamint a meglévő üzletek és a technológiai infrastruktúra fejlesztésére fordítja.
Giles Hurley, az Aldi UK and Ireland vezérigazgatója elmondta:
– A britek egészen másképp vásárolnak, mint 18 hónappal ezelőtt – kevesebbet utaznak, több saját márkás terméket vesznek, és a jobb ár-érték arányért szupermarketet is váltanak.
– A tudatos vásárlók új generációját látjuk, akik hátat fordítottak a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek az átlátható, alacsony árakért, amelyeket kínálunk.
– Még mindig vannak olyan közösségek szerte az Egyesült Királyságban, amelyek számára nem könnyű a minőségi, alacsony árú élelmiszerekhez hozzáférni, és ezt a problémát szeretnénk a terjeszkedéssel megoldani: terveink szerint a következő két évben egészen 1,4 milliárd fontra növeljük beruházásaink összegét, új és továbbfejlesztett üzletekbe és disztribúciós központokba invesztálunk, több ezer munkahelyet létrehozva munkatársainknak és újabb lehetőséget teremtve 5000 brit beszállító partnerünknek.
Kapcsolódó cikkeink
Zabkása- és granola-terméket is érint az Egyesült Királyságban bevezetendő új reklámtilalom
Az Egyesült Királyság kormánya 2025. október 1-től reklámtilalmat vezet be…
Tovább olvasom >Poharas vegán fehércsoki-desszertet dob piacra a The Coconut Collab
A brit The Coconut Collaborative új, vegán, kókuszalapú desszerteket vezetett…
Tovább olvasom >Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése…
Tovább olvasom >További cikkeink
2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >CSR Hungary: Díjak a legjobbaknak
2024-ben immár 17. alkalommal került sor a Magyar Üzleti Felelősség…
Tovább olvasom >A GREEN BRANDS regionális Fenntarthatósági Gálán adták át az „Év Zöld Személyisége 2024” díjat!
Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat…
Tovább olvasom >