1,4 milliárd fontból terjeszkedik az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi a következő két évben 1,4 milliárd fontot fog beruházni Egyesült Királyság-beli terjeszkedése érdekében.
A diszkont áruházlánc a 2022 decemberéig tartó 52 hét alatt 196%-kal 178,7 millió fontra növelte működési eredményét, szemben az egy évvel korábbi 60,2 millió fonttal.
Az eladások 14%-kal 15,5 milliárd fontra ugrottak, amit a vállalat annak tulajdonított, hogy „a tájékozott vásárlók új generációja hátat fordít a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek”.
A több mint 1000 brit üzletet üzemeltető diszkontlánc az év végéig 18 új üzlet és 6000 új munkahely megnyitását tervezi.
A bővítés finanszírozása érdekében az élelmiszlánc az elkövetkező két évben több mint 1,4 milliárd fontra emeli beruházási szintjét. Ezt a pénzt – a növekedést támogatandó – az üzlet- és disztribúciós hálózat bővítésére, valamint a meglévő üzletek és a technológiai infrastruktúra fejlesztésére fordítja.
Giles Hurley, az Aldi UK and Ireland vezérigazgatója elmondta:
– A britek egészen másképp vásárolnak, mint 18 hónappal ezelőtt – kevesebbet utaznak, több saját márkás terméket vesznek, és a jobb ár-érték arányért szupermarketet is váltanak.
– A tudatos vásárlók új generációját látjuk, akik hátat fordítottak a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek az átlátható, alacsony árakért, amelyeket kínálunk.
– Még mindig vannak olyan közösségek szerte az Egyesült Királyságban, amelyek számára nem könnyű a minőségi, alacsony árú élelmiszerekhez hozzáférni, és ezt a problémát szeretnénk a terjeszkedéssel megoldani: terveink szerint a következő két évben egészen 1,4 milliárd fontra növeljük beruházásaink összegét, új és továbbfejlesztett üzletekbe és disztribúciós központokba invesztálunk, több ezer munkahelyet létrehozva munkatársainknak és újabb lehetőséget teremtve 5000 brit beszállító partnerünknek.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Nem a patikákon múlik – önkéntes árkorlátot kérne a kormány a gyógyszerpiaci szereplőktől
A kormány a nem támogatott gyógyszerek árának letörését tűzte ki…
Tovább olvasom >