1,4 milliárd fontból terjeszkedik az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi a következő két évben 1,4 milliárd fontot fog beruházni Egyesült Királyság-beli terjeszkedése érdekében.
A diszkont áruházlánc a 2022 decemberéig tartó 52 hét alatt 196%-kal 178,7 millió fontra növelte működési eredményét, szemben az egy évvel korábbi 60,2 millió fonttal.
Az eladások 14%-kal 15,5 milliárd fontra ugrottak, amit a vállalat annak tulajdonított, hogy „a tájékozott vásárlók új generációja hátat fordít a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek”.
A több mint 1000 brit üzletet üzemeltető diszkontlánc az év végéig 18 új üzlet és 6000 új munkahely megnyitását tervezi.
A bővítés finanszírozása érdekében az élelmiszlánc az elkövetkező két évben több mint 1,4 milliárd fontra emeli beruházási szintjét. Ezt a pénzt – a növekedést támogatandó – az üzlet- és disztribúciós hálózat bővítésére, valamint a meglévő üzletek és a technológiai infrastruktúra fejlesztésére fordítja.
Giles Hurley, az Aldi UK and Ireland vezérigazgatója elmondta:
– A britek egészen másképp vásárolnak, mint 18 hónappal ezelőtt – kevesebbet utaznak, több saját márkás terméket vesznek, és a jobb ár-érték arányért szupermarketet is váltanak.
– A tudatos vásárlók új generációját látjuk, akik hátat fordítottak a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek az átlátható, alacsony árakért, amelyeket kínálunk.
– Még mindig vannak olyan közösségek szerte az Egyesült Királyságban, amelyek számára nem könnyű a minőségi, alacsony árú élelmiszerekhez hozzáférni, és ezt a problémát szeretnénk a terjeszkedéssel megoldani: terveink szerint a következő két évben egészen 1,4 milliárd fontra növeljük beruházásaink összegét, új és továbbfejlesztett üzletekbe és disztribúciós központokba invesztálunk, több ezer munkahelyet létrehozva munkatársainknak és újabb lehetőséget teremtve 5000 brit beszállító partnerünknek.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >