1,4 milliárd fontból terjeszkedik az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi a következő két évben 1,4 milliárd fontot fog beruházni Egyesült Királyság-beli terjeszkedése érdekében.
A diszkont áruházlánc a 2022 decemberéig tartó 52 hét alatt 196%-kal 178,7 millió fontra növelte működési eredményét, szemben az egy évvel korábbi 60,2 millió fonttal.
Az eladások 14%-kal 15,5 milliárd fontra ugrottak, amit a vállalat annak tulajdonított, hogy „a tájékozott vásárlók új generációja hátat fordít a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek”.
A több mint 1000 brit üzletet üzemeltető diszkontlánc az év végéig 18 új üzlet és 6000 új munkahely megnyitását tervezi.
A bővítés finanszírozása érdekében az élelmiszlánc az elkövetkező két évben több mint 1,4 milliárd fontra emeli beruházási szintjét. Ezt a pénzt – a növekedést támogatandó – az üzlet- és disztribúciós hálózat bővítésére, valamint a meglévő üzletek és a technológiai infrastruktúra fejlesztésére fordítja.
Giles Hurley, az Aldi UK and Ireland vezérigazgatója elmondta:
– A britek egészen másképp vásárolnak, mint 18 hónappal ezelőtt – kevesebbet utaznak, több saját márkás terméket vesznek, és a jobb ár-érték arányért szupermarketet is váltanak.
– A tudatos vásárlók új generációját látjuk, akik hátat fordítottak a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek az átlátható, alacsony árakért, amelyeket kínálunk.
– Még mindig vannak olyan közösségek szerte az Egyesült Királyságban, amelyek számára nem könnyű a minőségi, alacsony árú élelmiszerekhez hozzáférni, és ezt a problémát szeretnénk a terjeszkedéssel megoldani: terveink szerint a következő két évben egészen 1,4 milliárd fontra növeljük beruházásaink összegét, új és továbbfejlesztett üzletekbe és disztribúciós központokba invesztálunk, több ezer munkahelyet létrehozva munkatársainknak és újabb lehetőséget teremtve 5000 brit beszállító partnerünknek.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >