1,4 milliárd fontból terjeszkedik az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi a következő két évben 1,4 milliárd fontot fog beruházni Egyesült Királyság-beli terjeszkedése érdekében.
A diszkont áruházlánc a 2022 decemberéig tartó 52 hét alatt 196%-kal 178,7 millió fontra növelte működési eredményét, szemben az egy évvel korábbi 60,2 millió fonttal.
Az eladások 14%-kal 15,5 milliárd fontra ugrottak, amit a vállalat annak tulajdonított, hogy „a tájékozott vásárlók új generációja hátat fordít a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek”.
A több mint 1000 brit üzletet üzemeltető diszkontlánc az év végéig 18 új üzlet és 6000 új munkahely megnyitását tervezi.
A bővítés finanszírozása érdekében az élelmiszlánc az elkövetkező két évben több mint 1,4 milliárd fontra emeli beruházási szintjét. Ezt a pénzt – a növekedést támogatandó – az üzlet- és disztribúciós hálózat bővítésére, valamint a meglévő üzletek és a technológiai infrastruktúra fejlesztésére fordítja.
Giles Hurley, az Aldi UK and Ireland vezérigazgatója elmondta:
– A britek egészen másképp vásárolnak, mint 18 hónappal ezelőtt – kevesebbet utaznak, több saját márkás terméket vesznek, és a jobb ár-érték arányért szupermarketet is váltanak.
– A tudatos vásárlók új generációját látjuk, akik hátat fordítottak a hagyományos, teljes árú szupermarketeknek az átlátható, alacsony árakért, amelyeket kínálunk.
– Még mindig vannak olyan közösségek szerte az Egyesült Királyságban, amelyek számára nem könnyű a minőségi, alacsony árú élelmiszerekhez hozzáférni, és ezt a problémát szeretnénk a terjeszkedéssel megoldani: terveink szerint a következő két évben egészen 1,4 milliárd fontra növeljük beruházásaink összegét, új és továbbfejlesztett üzletekbe és disztribúciós központokba invesztálunk, több ezer munkahelyet létrehozva munkatársainknak és újabb lehetőséget teremtve 5000 brit beszállító partnerünknek.
Kapcsolódó cikkeink
Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >A kényelmi vásárlókat célozza új retail média eszközével a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új digitális reklámeszközt vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >