13,7 százalékos forgalomnövekedés a Tesconál
Az idei első negyedév forgalombővülése lassult, a fogyasztók meghúzták a nadrágszíjat, főképp a nagy értékű termékek vásárlása, mint például a bútoroké, esett vissza.
Az árfolyamváltozásoknak
és a benzin árváltozásának
kiszűrésével a Tesco forgalombővülése a
brit piacon 3,5 százalékos volt, ez megfelelt a
vállalat előzetes várakozásainak, bár
egyes kereskedelmi szakértők 4 százalék körüli
növekedésre számítottak. A non-food
termékek értékesítése némileg
visszaesett, a teljes forgalmon belüli arányuk 20-25%
volt a május 24-én befejeződött első
negyedévben.
A brit Tescokban az élelmiszerek
átlagos inflációja 3-4 százalékos
volt, bár egyes termékek ennél jóval
nagyobb mértékben drágultak. Az üzletek
átlagos inflációja food és non-food
termékek együtt 2 százalékos volt.
A Tesco külföldi árbevétele
26,6 százalékkal bővült az első negyedévben
és ebben az euró erősödése is
közrejátszott. A valutaárfolyam változásának
kiszűrésével a külföldön elért
forgalombővülés 13,9 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >