130 pályamunka érkezett a Lidl iskolai edukációs versenyére
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország immáron 8. alkalommal megszervezett Egészségesen az iskolapadban tudatosságnövelő kampánya. Az általános iskolai osztályoknak meghirdetett verseny keretében országszerte 71 iskolából több mint 130 pályamunka érkezett. A Felelős Gasztrohős Alapítvány szakmai közreműködésével meghirdetett pályázat célja a tudatos és fenntarthatóbb táplálkozás előmozdítása volt a gyermekek körében a közös alkotás élményén keresztül. A Lidl Magyarország indította útjára Egészségesen az iskolapadban kezdeményezését.
Idén olyan kreatív alkotásokat várt az általános iskolai osztályoktól a vállalat, amelyek minél egészségesebb és fenntarthatóbb alapanyagból készülnek el. A szakmai zsűri által legjobbnak értékelt alkotásokat készítő osztályok értékes nyereményekkel, 200 000 Ft értékű Lidl Utalványkártyával, kerti eszközökkel és vetőmagokkal, illetve a Gasztrohős Padtárs Program keretében megvalósuló rendhagyó tanórával is gazdagodnak. //
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Felelős Gasztrohős Alapítvány: komoly hulladékterhelés az ünnep
Európában évente több mint 100 000 tonna hulladék keletkezik Valentin-napkor,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >