130 pályamunka érkezett a Lidl iskolai edukációs versenyére
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország immáron 8. alkalommal megszervezett Egészségesen az iskolapadban tudatosságnövelő kampánya. Az általános iskolai osztályoknak meghirdetett verseny keretében országszerte 71 iskolából több mint 130 pályamunka érkezett. A Felelős Gasztrohős Alapítvány szakmai közreműködésével meghirdetett pályázat célja a tudatos és fenntarthatóbb táplálkozás előmozdítása volt a gyermekek körében a közös alkotás élményén keresztül. A Lidl Magyarország indította útjára Egészségesen az iskolapadban kezdeményezését.
Idén olyan kreatív alkotásokat várt az általános iskolai osztályoktól a vállalat, amelyek minél egészségesebb és fenntarthatóbb alapanyagból készülnek el. A szakmai zsűri által legjobbnak értékelt alkotásokat készítő osztályok értékes nyereményekkel, 200 000 Ft értékű Lidl Utalványkártyával, kerti eszközökkel és vetőmagokkal, illetve a Gasztrohős Padtárs Program keretében megvalósuló rendhagyó tanórával is gazdagodnak. //
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb 100 millió forintnyi adomány a Lidltől a Heim Pál Gyermekkórháznak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rémisztő kisfilmmel szórakoztat Halloweenkor az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
