13 millió eurót ruház be a DS Smith ausztriai gyáraiba
A DS Smith csomagolóipari vállalat 13 millió eurót invesztál az ausztriai Margarethen am Moosban és Kalsdorf bei Grazban található gyártólétesítményeibe. A beruházással a DS Smith gyártókapacitása az országban 20%-kal nő.
A kezdeményezés a vállalat kelet-európai növekedési stratégiájának része, amelynek célja vezető szerephez jutni a fenntartható csomagolási megoldások terén a régióban.
A beruházást a vállalat mindkét telephelyen új gépparkra fordítja a minőség és a termelékenység javítása, valamint az innovációs képességek növelése céljából.
A DS Smith a margaretheni gyártóüzemben új raklapozó robotokat és szállító kocsikat telepített, míg a kalsdorfi üzemben egy új mapparagasztó gép (Masterfold) és egy nagy teljesítményű stancoló (Masterline) áll rendelkezésre. A szállítórendszer korszerűsítése és a raktárak bővítése mindkét telephelyen a végéhez közeledik.
A DS Smith a beruházás jelentős részét az erőforrás-gazdálkodás és az újrahasznosítás fejlesztésére fordította. Ezenkívül mindkét üzemben nagyméretű fotovoltaikus rendszerek telepítése is tervben van.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Hasít a Demján Sándor 1+1 KKV Beruházás-élénkítő Támogatási Program
Magyarország forrásainak a magyar családoknál és a vállalkozásoknál van a…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >