120. szülinapját ünnepli a Milka csokoládé
120 éves a Milka csokoládé: a jubileumot Magyarországon nem mindennapi közösségimédia-kampánnyal ünnepli a márka, melyben hírességek teljesítik a rajongók kívánságát. A Milch és Kakao (tej és kakaó) szavak összeolvasztásából született márkanévhez kapcsolódó ikonikus lila tehén grafikáját magyar grafikus alkotta.
Az első Milka csokoládé 1901-ben, Svájcban készült és az alpesi tej adta lágy ízének köszönhetően hamar nagy népszerűségre tett szert. Az évek során az eredeti Milka tejcsokoládé nyomán számos új ízvariáció és termékvonal jelent meg, amelyekből ma világszerte óránként mintegy 150 000 darabot értékesítenek. Az elmúlt 120 évben a lila tehénnel fémjelzett brand a világ egyik legmeghatározóbb márkájává vált, ami a jeles évforduló alkalmából most közös ünneplésre invitálja a rajongóit.
A rajongók számára a 120. születésnapot egy közösségimédia-kampány teszi még különlegesebbé, amelynek keretében kedvenc hírességeik teljesítik a rajongók kívánságát. A kampány résztvevői között van Nánási Pál fotográfus, Nagy Adrienn énekes, Török Ábel videós, Marton Adrienn gasztroblogger, Laskóy Noémi lifestyle influencer, Csorba Anita kreatív mentor, tartalomgyártó és a Margaret Island zenekar is. A celebek Instagram-oldalukon várják a rajongók kéréseit Milka születésnapi posztjuk alatt, amelyek közül egy – a követők által megszavazott – kívánságot videó formájában valóra is váltanak.
A kerek évforduló alkalmából április 12. és május 31. között a fogyasztók egy nagyszabású, országos nyereményjátékban is részt vehetnek. A promóció ideje alatt a vásárlók bármely Milka csokoládé vagy keksz vásárlása után versenybe szállhatnak a 120 000 forintos napi készpénz díjazásért, vagy akár az 1 200 000 forintos fődíjért. A játékban való részvételhez elég feltölteni a vásárlás után kapott blokk adatait a https://milkaszulinap.hu/ weboldalra.
„Az évek során a Milka a közös ünneplés elmaradhatatlan kellékévé vált, és megalapítása óta emberek millióinak napjába csempészett örömteli pillanatokat. A 2021-es év „Tender Tastes Better” kampányának részeként a születésnapi nyereményjátékokkal ugyanezt a célt szeretnénk elérni: bízunk benne, hogy a rajongók kívánságának teljesítésével boldoggá tehetjük a napjukat” – mondta Mayer Gábor, a Mondelez Hungária ügyvezető igazgatója.
Az 1901-ben Carl Russ-Suchard által bejegyzett Milka dizájnja az elmúlt évszázad során alig változott, mindazonáltal az egyik legmarkánsabb pont egy magyar grafikus, Szabó Sándor nevéhez fűződik. A művész 45 évvel ezelőtt, a Young & Rubicam reklámügynökség alkalmazottjaként részt vett a közismert lila tehén megalkotásában. A figura 1972 óta állandó elem az alpesi csokoládé csomagolásán.
Kapcsolódó cikkeink
Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >A húsvéti csokoládévásárlás rejtett buktatói: 3 figyelmeztető jel, amire érdemes odafigyelni
Húsvét közeledtével megtelnek a boltok polcai színes csokinyulakkal és tojásokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >