1,2 millió ügyfél már készen áll
A FinTechGroup piacelemzése alapján 2019.07.01-től 1,2 millió magyar ügyfél már felkészült arra, hogy a boltban, a fizikai kereskedőknél, szolgáltatóknál QR-kódos, vagy fizetési kérelem alapú fizetést hajtson végre.
Ezeket az ügyfeleket lehet első körben megcélozni és – az eddigi fizetési megoldásokhoz képest – a legolcsóbb fizetési csatornára, az azonnali fizetésre átterelni, ami a kereskedők számára azonnali költségcsökkentést jelent majd.
Az azonnali fizetési lehetőségekről, gyakorlati megoldásokról 2019. 04. 25-én a FinTechShow-n részletes áttekintést kaphatnak az érintettek a Magyar Nemzeti Bank és a GIRO Zrt. szakértőitől.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >