1,2 millió ügyfél már készen áll
A FinTechGroup piacelemzése alapján 2019.07.01-től 1,2 millió magyar ügyfél már felkészült arra, hogy a boltban, a fizikai kereskedőknél, szolgáltatóknál QR-kódos, vagy fizetési kérelem alapú fizetést hajtson végre.
Ezeket az ügyfeleket lehet első körben megcélozni és – az eddigi fizetési megoldásokhoz képest – a legolcsóbb fizetési csatornára, az azonnali fizetésre átterelni, ami a kereskedők számára azonnali költségcsökkentést jelent majd.
Az azonnali fizetési lehetőségekről, gyakorlati megoldásokról 2019. 04. 25-én a FinTechShow-n részletes áttekintést kaphatnak az érintettek a Magyar Nemzeti Bank és a GIRO Zrt. szakértőitől.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >