1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges intelligenciával, és az egész operációjában az Azure OpenAI-t használja.
A Coca-Cola Company 1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Microsofttal felhőalapú számítástechnikai fejlesztésekről és a technológiai óriás generatív mesterséges intelligencia szolgáltatásainak Coca-Cola általi globális szintű alkalmazásáról.
Az ötéves stratégiai partnerség keretében a Coca-Cola és a Microsoft közösen kísérletezik majd olyan új technológiákkal, mint az Azure OpenAI Service innovatív generatív AI felhasználási lehetőségek kidolgozása céljából különböző üzleti funkciókban – áll a közleményben.
A Coca-Cola minden alkalmazását a Microsoft Azure-ra helyezte át, és a legtöbb nagy független palackozó partner is követi a példáját.
Az italgyártó közel egy éve dolgozik a generatív AI-val, és már bevezette az Azure OpenAI Service-t a marketingtől kezdve a gyártáson át az ellátási lánc egészében és azon túl.
– Hosszú távú partnerségünk révén jelentős előrelépést értünk el a The Coca-Cola Company és független palackozói hálózatában világszerte a rendszerszintű AI-átalakítás felgyorsítása terén – mondta Judson Althoff, a Microsoft kereskedelmi vezetője.
A Sprite tulajdonosa vizsgálja a generatív AI-alapú digitális asszisztensek használatát az Azure OpenAI szolgáltatásban, hogy segítse az alkalmazottakat az ügyfélélmény javításában és a műveletek racionalizálásában.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >