1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges intelligenciával, és az egész operációjában az Azure OpenAI-t használja.
A Coca-Cola Company 1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Microsofttal felhőalapú számítástechnikai fejlesztésekről és a technológiai óriás generatív mesterséges intelligencia szolgáltatásainak Coca-Cola általi globális szintű alkalmazásáról.
Az ötéves stratégiai partnerség keretében a Coca-Cola és a Microsoft közösen kísérletezik majd olyan új technológiákkal, mint az Azure OpenAI Service innovatív generatív AI felhasználási lehetőségek kidolgozása céljából különböző üzleti funkciókban – áll a közleményben.
A Coca-Cola minden alkalmazását a Microsoft Azure-ra helyezte át, és a legtöbb nagy független palackozó partner is követi a példáját.
Az italgyártó közel egy éve dolgozik a generatív AI-val, és már bevezette az Azure OpenAI Service-t a marketingtől kezdve a gyártáson át az ellátási lánc egészében és azon túl.
– Hosszú távú partnerségünk révén jelentős előrelépést értünk el a The Coca-Cola Company és független palackozói hálózatában világszerte a rendszerszintű AI-átalakítás felgyorsítása terén – mondta Judson Althoff, a Microsoft kereskedelmi vezetője.
A Sprite tulajdonosa vizsgálja a generatív AI-alapú digitális asszisztensek használatát az Azure OpenAI szolgáltatásban, hogy segítse az alkalmazottakat az ügyfélélmény javításában és a műveletek racionalizálásában.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >AI-területen kötött stratégiai megállapodást az LG és a Microsoft
Az LG a 2025-ös CES-en mindenki számára kézzelfogható és átélhető…
Tovább olvasom >Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >