1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges intelligenciával, és az egész operációjában az Azure OpenAI-t használja.
A Coca-Cola Company 1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Microsofttal felhőalapú számítástechnikai fejlesztésekről és a technológiai óriás generatív mesterséges intelligencia szolgáltatásainak Coca-Cola általi globális szintű alkalmazásáról.
Az ötéves stratégiai partnerség keretében a Coca-Cola és a Microsoft közösen kísérletezik majd olyan új technológiákkal, mint az Azure OpenAI Service innovatív generatív AI felhasználási lehetőségek kidolgozása céljából különböző üzleti funkciókban – áll a közleményben.
A Coca-Cola minden alkalmazását a Microsoft Azure-ra helyezte át, és a legtöbb nagy független palackozó partner is követi a példáját.
Az italgyártó közel egy éve dolgozik a generatív AI-val, és már bevezette az Azure OpenAI Service-t a marketingtől kezdve a gyártáson át az ellátási lánc egészében és azon túl.
– Hosszú távú partnerségünk révén jelentős előrelépést értünk el a The Coca-Cola Company és független palackozói hálózatában világszerte a rendszerszintű AI-átalakítás felgyorsítása terén – mondta Judson Althoff, a Microsoft kereskedelmi vezetője.
A Sprite tulajdonosa vizsgálja a generatív AI-alapú digitális asszisztensek használatát az Azure OpenAI szolgáltatásban, hogy segítse az alkalmazottakat az ügyfélélmény javításában és a műveletek racionalizálásában.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
35 amerikai üzletében kezdte tesztelni a Starbucks új generatív mesterségesintelligencia-eszközét,…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >