1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges intelligenciával, és az egész operációjában az Azure OpenAI-t használja.
A Coca-Cola Company 1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Microsofttal felhőalapú számítástechnikai fejlesztésekről és a technológiai óriás generatív mesterséges intelligencia szolgáltatásainak Coca-Cola általi globális szintű alkalmazásáról.
Az ötéves stratégiai partnerség keretében a Coca-Cola és a Microsoft közösen kísérletezik majd olyan új technológiákkal, mint az Azure OpenAI Service innovatív generatív AI felhasználási lehetőségek kidolgozása céljából különböző üzleti funkciókban – áll a közleményben.
A Coca-Cola minden alkalmazását a Microsoft Azure-ra helyezte át, és a legtöbb nagy független palackozó partner is követi a példáját.
Az italgyártó közel egy éve dolgozik a generatív AI-val, és már bevezette az Azure OpenAI Service-t a marketingtől kezdve a gyártáson át az ellátási lánc egészében és azon túl.
– Hosszú távú partnerségünk révén jelentős előrelépést értünk el a The Coca-Cola Company és független palackozói hálózatában világszerte a rendszerszintű AI-átalakítás felgyorsítása terén – mondta Judson Althoff, a Microsoft kereskedelmi vezetője.
A Sprite tulajdonosa vizsgálja a generatív AI-alapú digitális asszisztensek használatát az Azure OpenAI szolgáltatásban, hogy segítse az alkalmazottakat az ügyfélélmény javításában és a műveletek racionalizálásában.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >