1000 családnak segít karácsonyi csomaggal a Lidl
A Lidl Magyarország idén is szeretné szebbé tenni a nehéz körülmények között élő családok karácsonyát, ezért vásárlóit és közösségi média követőit közös összefogásra hívta. A jótékonysági kezdeményezés sikerrel zárult és összesen 1000 család részesül a Lidl tartósélelmiszer-adományából, amit a Baptista Szeretetszolgálat közreműködésével még karácsony előtt megkapnak a rászorulók. A csomagokból országszerte jut, többek között Tiszaújvárosba, Debrecenbe, Zalaszentjakabra, Galambokra, Petőfibányára és Budapestre is.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/12/pexels-any-lane-5727927-1.jpg)
Még karácsony előtt megkapják a csomagokat a rászorulók (a kép illusztráció)
A társadalmi felelősségvállalás az áruházlánc számára kiemelten fontos, programjaival igyekszik értéket teremteni azokban a közösségekben, ahol működik. Felelős vállalatként a Lidl évek óta sokat tesz azért, hogy támogassa a hátrányos helyzetű gyermekeket és családjaikat, karácsonyi adománygyűjtő akciói is nagy hagyománnyal bírnak.
Idén a Lidl Varázsjegyek elnevezésű jótékonysági akción keresztül a vállalat vásárlói és közösségi média követői minden egyes játékukkal 400 forinttal járultak hozzá a diszkontlánc tartósélelmiszer-adományához, emellett pedig értékes napi és heti nyereményekkel gazdagodtak. A 2022. november 28. és december 18. között zajló aktivitásnak közel 8100 résztvevője volt, aminek eredményeképpen a Lidl élelmiszercsomagjai a Baptista Szeretetszolgálat közreműködésével 1000 rászoruló családhoz jutnak el. Az összesen 4 500 000 Ft értékű csomagokat még karácsony előtt, vagyis legkésőbb december 23-áig osztják ki, többek között Tiszaújvárosban, Debrecenben, Zalaszentjakabon, Galambokon, Petőfibányán és Budapesten.
„Hiszünk a közösségi összefogásban, a közös segítségnyújtás erejében. Örülünk, hogy a Lidl Varázsjegyek adománygyűjtő játékunkhoz ilyen nagy számban csatlakoztak, és együtt egy kicsit könnyebbé, meghittebbé tehetjük ennek az 1000 családnak az ünnepét”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat ezen felül az ünnepi időszakban ajándék Mikulás csomagokkal is kedveskedett a hátrányos helyzetű, valamint beteg gyermekeknek, emellett egész évben támogatta a nehéz körülmények között élőket. Élelmiszermentési programjával ma már több tízezer embert segít havi szinten. A Heim Pál Gyermekkórház számára 3,5 éve havi rendszerességgel biztosít élelemiszereket a kórházban fekvő beteg gyermekek egészséges étkeztetésének céljából. Komplex támogatói programjának keretében, 2020-2021-ben összesen több mint 450 millió Ft értékben nyújtott támogatást a diszkontlánc többek között élelmiszer és nem élelmiszer jellegű adományok formájában, mely által hozzájárult a hátrányos helyzetű magyar családok segítéséhez, a hazai egészségügy fejlesztéséhez, valamint menhelyi kisállatok ellátásához.
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >