100 millió dollárral segíti az EBay a kis cégeket
Gyorsító programot indított az eBay, hogy segítse azokat a kisvállalkozásokat, amelyek eddig csak offline működtek. A kezdeményezés lényege, hogy ezek a cégek ezentúl online is tudják értékesíteni termékeiket.
Az e-commerce platform 100 millió dollárt ad az észak-amerikai kisvállalkozásoknak. A program részeként az eBay ingyenes eBAy raktárat biztosít három hónapon át az új cégeknek, ezen kívül marketinges és kereskedelmi eszközökkel látja el őket, hogy építeni tudják brandjüket.
Az Up and Running program oktató webinarokat, egyéni támogatást is tartalmaz.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Tízmilliárdos kerettel indul újra a Magyar Falu Program – július 2-tól pályázhatnak az ötezer fő alatti települések
Tízmilliárd forintos keretösszeggel indul újra a Magyar Falu Program legújabb…
Tovább olvasom >Újabb pályázatok jelentek meg a fenntarthatóság terén
Az európai és a hazai mezőgazdasági gyakorlatokat egyre szorosabban határozzák…
Tovább olvasom >Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >