100 millió dollárból bővíti kávégyártó kapacitását a Nestlé Vietnámban
A beruházásból a vállalat a déli Đồng Nai tartományban működő Tri An üzem gyártókapacitását növeli
A Nestlé 100 millió dolláros stratégiainak nevezett beruházással bővíti a déli Đồng Nai tartományban működő kávéüzemének gyártókapacitását. A hivatalos közlemény szerint a multinacionális vállalat úgy látja, ez kell ahhoz, hogy ki tudja elégíteni a vietnámi piacon jelentkező egyre növekvő keresletet. A bővítéssel az üzem központi szerephez jut a minőségi kávétermékek hazai és nemzetközi piacra történő szállításában.
A Tri An-i üzem jelenleg a világ több mint 29 országába exportál többek között olyan márkákat, mint a Nescafé, a Nescafé Dolce Gusto és a Starbucks: 2011-es alapítása óta a Nestlé több mint 500 millió dollárt ruházott a gyárba. Vietnámban a Nestlé hat kávéra, kakaós malátaitalokra, főzési segédeszközökre és ásványvízre szakosodott üzemet működtet – közel tíz éve van jelen az országban, és jelenleg mintegy 3000 főt foglalkoztat.
Másrészt Vietnam, amely jelenleg a világ második legnagyobb kávétermelője és -exportőre, kulcsszerepet játszik a Nestlé beszerzésében. A csoport eddig közel 830 millió dollárt invesztált a Nestlé Vietnam Co., Ltd. révén, amely 4 gyárral és 2 elosztóközponttal rendelkezik: csak Dong Nai tartományban 3 üzemet működtet a vállalat, köztük a Nestlé Tri An-t, amely Vietnam méretét tekintve Vietnam egyik legnagyobb és a régió egyik legmodernebb kávéfeldolgozója.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >