100 millió dollárból bővíti kávégyártó kapacitását a Nestlé Vietnámban
A beruházásból a vállalat a déli Đồng Nai tartományban működő Tri An üzem gyártókapacitását növeli
A Nestlé 100 millió dolláros stratégiainak nevezett beruházással bővíti a déli Đồng Nai tartományban működő kávéüzemének gyártókapacitását. A hivatalos közlemény szerint a multinacionális vállalat úgy látja, ez kell ahhoz, hogy ki tudja elégíteni a vietnámi piacon jelentkező egyre növekvő keresletet. A bővítéssel az üzem központi szerephez jut a minőségi kávétermékek hazai és nemzetközi piacra történő szállításában.
A Tri An-i üzem jelenleg a világ több mint 29 országába exportál többek között olyan márkákat, mint a Nescafé, a Nescafé Dolce Gusto és a Starbucks: 2011-es alapítása óta a Nestlé több mint 500 millió dollárt ruházott a gyárba. Vietnámban a Nestlé hat kávéra, kakaós malátaitalokra, főzési segédeszközökre és ásványvízre szakosodott üzemet működtet – közel tíz éve van jelen az országban, és jelenleg mintegy 3000 főt foglalkoztat.
Másrészt Vietnam, amely jelenleg a világ második legnagyobb kávétermelője és -exportőre, kulcsszerepet játszik a Nestlé beszerzésében. A csoport eddig közel 830 millió dollárt invesztált a Nestlé Vietnam Co., Ltd. révén, amely 4 gyárral és 2 elosztóközponttal rendelkezik: csak Dong Nai tartományban 3 üzemet működtet a vállalat, köztük a Nestlé Tri An-t, amely Vietnam méretét tekintve Vietnam egyik legnagyobb és a régió egyik legmodernebb kávéfeldolgozója.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >