100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó 40%-os tulajdonrészét az alapító Hsu családtól, ezzel teljes ellenőrzést szerezve a vállalat felett – számolt be a Just Food.
A svájci élelmiszeróriás még 2011-ben vásárolta meg a cég 60%-át 1,7 milliárd dollárért, azóta pedig technológiai és marketingtámogatást nyújtott a termékfejlesztés, minőségellenőrzés és kutatás-fejlesztés terén.
A Nestlé szerint az akvizíció lehetővé teszi, hogy a Hsu Fu Chi szélesebb körű és könnyebb hozzáférést kapjon globális márkáihoz és termékeihez, miközben a Nestlé is profitálhat a Hsu Fu Chi kínai disztribúciós hálózatának kiterjedtségéből saját édesség- és snack üzletágának növekedése érdekében.
Zhang Xiqiang, a Nestlé Greater China régió vezérigazgatója szerint a felvásárlás felgyorsítja a Hsu Fu Chi márka fejlődését, miközben erősíti a Nestlé jelenlétét Kínában.
A Nestlé közel 40 éve működik az országban, 23 gyárral, öt termékinnovációs és három K+F központtal, ahol több mint 21000 alkalmazottat foglalkoztat. 2024-ben a Nestlé kínai bevétele elérte az 5,51 milliárd dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezekre a megváltozott fogyasztói trendekre számíthatunk 2025-ben
A háborúk, a járvány és a gazdasági nehézségek által beárnyékolt…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >A KSZGYSZ díjazta a hazai környezetipar területén kiemelkedő eredményeket felmutató cégeket és személyeket
A fenntartható jövő formálásában meghatározó szerepet játszó cégeket és szakembereket…
Tovább olvasom >