100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 03. 04. 09:42

Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó 40%-os tulajdonrészét az alapító Hsu családtól, ezzel teljes ellenőrzést szerezve a vállalat felett – számolt be a Just Food.

A svájci élelmiszeróriás még 2011-ben vásárolta meg a cég 60%-át 1,7 milliárd dollárért, azóta pedig technológiai és marketingtámogatást nyújtott a termékfejlesztés, minőségellenőrzés és kutatás-fejlesztés terén.

A Nestlé szerint az akvizíció lehetővé teszi, hogy a Hsu Fu Chi szélesebb körű és könnyebb hozzáférést kapjon globális márkáihoz és termékeihez, miközben a Nestlé is profitálhat a Hsu Fu Chi kínai disztribúciós hálózatának kiterjedtségéből saját édesség- és snack üzletágának növekedése érdekében.

Zhang Xiqiang, a Nestlé Greater China régió vezérigazgatója szerint a felvásárlás felgyorsítja a Hsu Fu Chi márka fejlődését, miközben erősíti a Nestlé jelenlétét Kínában.

A Nestlé közel 40 éve működik az országban, 23 gyárral, öt termékinnovációs és három K+F központtal, ahol több mint 21000 alkalmazottat foglalkoztat. 2024-ben a Nestlé kínai bevétele elérte az 5,51 milliárd dollárt.

Kapcsolódó cikkeink