100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó 40%-os tulajdonrészét az alapító Hsu családtól, ezzel teljes ellenőrzést szerezve a vállalat felett – számolt be a Just Food.
A svájci élelmiszeróriás még 2011-ben vásárolta meg a cég 60%-át 1,7 milliárd dollárért, azóta pedig technológiai és marketingtámogatást nyújtott a termékfejlesztés, minőségellenőrzés és kutatás-fejlesztés terén.
A Nestlé szerint az akvizíció lehetővé teszi, hogy a Hsu Fu Chi szélesebb körű és könnyebb hozzáférést kapjon globális márkáihoz és termékeihez, miközben a Nestlé is profitálhat a Hsu Fu Chi kínai disztribúciós hálózatának kiterjedtségéből saját édesség- és snack üzletágának növekedése érdekében.
Zhang Xiqiang, a Nestlé Greater China régió vezérigazgatója szerint a felvásárlás felgyorsítja a Hsu Fu Chi márka fejlődését, miközben erősíti a Nestlé jelenlétét Kínában.
A Nestlé közel 40 éve működik az országban, 23 gyárral, öt termékinnovációs és három K+F központtal, ahol több mint 21000 alkalmazottat foglalkoztat. 2024-ben a Nestlé kínai bevétele elérte az 5,51 milliárd dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Boszniai vállalatnak adja el édességüzletágát a Podravka
A horvát Podravka élelmiszeripari vállalat szlovén leányvállalata, a Žito 8,6…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Fulladásveszélyes cumik és mérgező esőkabátok: uniós vizsgálat alatt a Temu és a Shein termékáradata
Babacumik, amelyek fulladást okozhatnak, UV-szűrő nélküli napszemüvegek, tiltott vegyi anyagokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >