100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó 40%-os tulajdonrészét az alapító Hsu családtól, ezzel teljes ellenőrzést szerezve a vállalat felett – számolt be a Just Food.
A svájci élelmiszeróriás még 2011-ben vásárolta meg a cég 60%-át 1,7 milliárd dollárért, azóta pedig technológiai és marketingtámogatást nyújtott a termékfejlesztés, minőségellenőrzés és kutatás-fejlesztés terén.
A Nestlé szerint az akvizíció lehetővé teszi, hogy a Hsu Fu Chi szélesebb körű és könnyebb hozzáférést kapjon globális márkáihoz és termékeihez, miközben a Nestlé is profitálhat a Hsu Fu Chi kínai disztribúciós hálózatának kiterjedtségéből saját édesség- és snack üzletágának növekedése érdekében.
Zhang Xiqiang, a Nestlé Greater China régió vezérigazgatója szerint a felvásárlás felgyorsítja a Hsu Fu Chi márka fejlődését, miközben erősíti a Nestlé jelenlétét Kínában.
A Nestlé közel 40 éve működik az országban, 23 gyárral, öt termékinnovációs és három K+F központtal, ahol több mint 21000 alkalmazottat foglalkoztat. 2024-ben a Nestlé kínai bevétele elérte az 5,51 milliárd dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Vámmentességet kapott több francia konyakmárka Kínában, de nem mindenki örül
Szombattól életbe lépett Kínában az Európai Unióból származó brandy-importra kivetett,…
Tovább olvasom >Kína dömpingellenes intézkedéseket vezet be az unióból importált borpárlatokra
A kínai kereskedelmi minisztérium pénteken dömpingellenes intézkedéseket jelentett be az…
Tovább olvasom >A magyar fejlesztésű csökkentett deutériumtartalmú termékek sikere Kínában
A HYD Rákkutató és Gyógyszerfejlesztő Kft. Preventa csökkentett deutériumtartalmú ivóvíz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >