10 helyett 30 százalék kedvezményt ad vásárlóinak a PENNY!
A PENNY sokkal többet ad, mint 10 százalék! A havonta közel 1000 kedvezményes árucikk mellett június 1-től 20 terméket kínál az előírt 10 százalék helyett akár 30 százalék engedménnyel. A PENNY kártyával pedig további 150 akciós ajánlathoz férhetnek hozzá a hűségprogramban résztvevők, amelyek a vállalat mind a 229 magyarországi üzletében elérhetőek lesznek.
A PENNY sokkal többet ad, mint az előírt 10 százalék! A korábban bejelentett 1000 kedvezményes árucikk mellett újabb 20 termékkategória 1-1 terméke érhető el június 1-től a PENNY polcain akár 30 százalékos kedvezménnyel. A vásárlók valamennyi árucsoportban találhatnak kedvező ajánlatokat, amelybe éppúgy beletartoznak az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek, mint a szezonális és tematikus termékek. Legyen szó akár egy családi ünnepről, egy hétvégi grillezésről a napsütötte kertben, vagy éppen különböző nemzetközi konyhák ételeiről, a PENNY-nél minden szükséges hozzávalót pénztárcabarát áron lehet beszerezni.
Az akciók nyomon követése mellett a PENNY hűségprogramjába is érdemes regisztrálni. A tartós árcsökkentések mellett további, havi 150 kedvezményes ajánlat várja a PENNY kártyával rendelkező vásárlókat. Ezen felül még számos egyéb előnnyel jár a törzsvásárlói program, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat kínál. Továbbá az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a szülinapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a PENNY kártya használatakor.
“Mint minden esetben, most is az a célunk, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínáljuk vásárlóink számára, ezért az előírások szerinti 10 százalékos kedvezmény helyett közel 30 százalékot nyújtunk 20 termékre. Az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb árakon érhetőek el az áruházaink polcain. Ezen felül már havonta ezer terméket kínálunk jelentős kedvezménnyel, a választék pedig hetente megújul. Bízunk benne, hogy ezzel is segíthetünk vásárlóinknak és tovább tudjuk csökkenteni a bevásárlás okozta anyagi terheket”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
10%-kal csökkentette energiafogyasztását a PENNY
Az élelmiszer diszkontlánc 2018 óta folyamatosan azon dolgozik, hogy növelje…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >Személyzettel működő frissáru-pultok segítik a helyi szupermarketek növekedését Közép- és Délkelet-Európában
Az erős nemzetközi verseny ellenére növelik piaci részesedésüket a helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >