10 helyett 30 százalék kedvezményt ad vásárlóinak a PENNY!
A PENNY sokkal többet ad, mint 10 százalék! A havonta közel 1000 kedvezményes árucikk mellett június 1-től 20 terméket kínál az előírt 10 százalék helyett akár 30 százalék engedménnyel. A PENNY kártyával pedig további 150 akciós ajánlathoz férhetnek hozzá a hűségprogramban résztvevők, amelyek a vállalat mind a 229 magyarországi üzletében elérhetőek lesznek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/05/IMG_4047_edit-scaled.jpg)
Extra kedvezményekkel könnyíti a bevásárlást az áruházlánc
A PENNY sokkal többet ad, mint az előírt 10 százalék! A korábban bejelentett 1000 kedvezményes árucikk mellett újabb 20 termékkategória 1-1 terméke érhető el június 1-től a PENNY polcain akár 30 százalékos kedvezménnyel. A vásárlók valamennyi árucsoportban találhatnak kedvező ajánlatokat, amelybe éppúgy beletartoznak az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek, mint a szezonális és tematikus termékek. Legyen szó akár egy családi ünnepről, egy hétvégi grillezésről a napsütötte kertben, vagy éppen különböző nemzetközi konyhák ételeiről, a PENNY-nél minden szükséges hozzávalót pénztárcabarát áron lehet beszerezni.
Az akciók nyomon követése mellett a PENNY hűségprogramjába is érdemes regisztrálni. A tartós árcsökkentések mellett további, havi 150 kedvezményes ajánlat várja a PENNY kártyával rendelkező vásárlókat. Ezen felül még számos egyéb előnnyel jár a törzsvásárlói program, amely MYPENNY kuponokat és extra hűségpontokat kínál. Továbbá az új belépőknek egyszeri, 1000 Ft-os kedvezmény jár, a szülinapos vásárlóknak pedig 10 százalékos kuponnal kedveskedik az üzletlánc a PENNY kártya használatakor.
“Mint minden esetben, most is az a célunk, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínáljuk vásárlóink számára, ezért az előírások szerinti 10 százalékos kedvezmény helyett közel 30 százalékot nyújtunk 20 termékre. Az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb árakon érhetőek el az áruházaink polcain. Ezen felül már havonta ezer terméket kínálunk jelentős kedvezménnyel, a választék pedig hetente megújul. Bízunk benne, hogy ezzel is segíthetünk vásárlóinknak és tovább tudjuk csökkenteni a bevásárlás okozta anyagi terheket”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Már fillérekért elérhető a csemegekukorica
2024 egyértelműen az időjárás és piaci változások éve a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >