„1-et fizet, 2-t vihet!” akciót indít az ALDI az importhúsok ellen
Az ALDI Magyarország továbbra is elkötelezetten támogatja a magyar húsipart. A vállalat 2021 óta kizárólag magyar tartású, vágású és feldolgozású friss húsokat tart állandó kínálatában. Az áruházlánc a beszállítóival közösen most meghirdetett „Vegyen 1-et, vigyen 2-t!” akciójával egy héten keresztül gyakorlatilag féláron kínálja a magyar forrásból származó darált sertéshúst, ezzel is ráirányítva a fogyasztók figyelmét: a magyar húsok frissessége és kiváló minősége kedvező árral is párosulhat.
Az ALDI magyarországi piacra lépése óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a lehető legtöbb terméket hazai forrásból szerezze be, ezzel is támogatva a magyar mezőgazdaságot és élelmiszeripart. A vállalat 2021 végén önként, és az országos kiskereskedelmi láncok közül elsőként vállalta, hogy az állandó kínálatában található valamennyi szárnyas-, sertés- és marhahús esetében kizárólag magyar beszállítóktól vásárol terméket, akik csak hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból származó friss hússal látják el az áruházlánc valamennyi üzletét. Az elmúlt két évben a beszerzési piacon számtalan változás ment végbe; mind a beszállítókat, mind az élelmiszer-kiskereskedelmet hátrányosan érintette az energia és a csomagolóanyagok árának drasztikus emelkedése, az infláció növekedése. Ezzel párhuzamosan nagyobb mértékben ismét megjelentek az import termékek. Az ALDI az elmúlt két év során a szortimentjében kapható friss húsok esetében tartotta magát az ígéretéhez és csak a magyar friss húsokat árult – még azokban az esetekben is, amikor olcsóbb import hústermékekre kapott ajánlatot. A vállalat továbbá már nem csupán az állandó kínálatában ragaszkodik a magyar húsokhoz, hanem a szezonális és akciós termékek esetében is növelte a hazai termékek arányát: ezeknek a húsoknak immár 90%-a magyar forrásból érkezik.
Az ALDI stabil belföldi piacot biztosítva elkötelezetten támogatja a magyar agráriumot, a fogyasztóknak pedig garantáltan friss, hazai forrásból származó, ellenőrzött minőségű termékeket kínál. A frissesség garanciája, hogy a gyártástól számítva – fajtától függően – 10-12 napig fogyaszthatóak az ALDI-ban kapható darált sertéshúsok, és a csomagolás után jellemzően 24 órán belül az áruházlánc polcain kaphatók ezek a termékek. A vállalat és magyar húsbeszállítói most egy 7 napig tartó közös akcióval hívják fel a vásárlók figyelmét arra, hogy miért érdemes hazai termékeket választani: a magyar agrárium támogatása mellett friss, kiváló minőségű és kis karbonlábnyomú hús kerülhet a családok asztalára. A „Vegyen 1-et, vigyen 2-t!” akció során a vásárlóknak egy héten keresztül az ALDI saját márkás HÚSMESTER termékcsaládjából két tálca, egyenként 500 grammos, 30%-os zsírtartalmú friss darált sertéshús közül csak az egyiket kell kifizetniük, így összesen 1 kg darált sertéshúsért csak 1149 forintot fizetnek.
Az akció az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. mind a 168 magyarországi üzletében egységesen érvényes 2023. 09. 14-étől 09. 21-éig. Ahogy a többi friss hús esetében, az akciós termékekből is mindennap érkezik friss szállítmány valamennyi ALDI áruházba. A vállalat húsbeszállítói és az ALDI együtt bíznak abban, hogy a fogyasztók a jövőben az importhúsok helyett még gyakrabban választják majd a magyar friss húsokat és hústermékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >Meghosszabbította Kína a marhahúsimport-vizsgálatot – még várnak a korlátozásokkal
Három hónappal, november 26-ig meghosszabbította a marhahúsimportra vonatkozó vizsgálatát Kína,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >