Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti Aréna Mallban, jelentette be a nemzetközi divatáruházlánc. A több mint 3100 négyzetméteres üzletben női, férfi és gyermekruhákat, valamint lakberendezési cikkeket, szépségápolási termékeket és kiegészítőket kínálnak majd a vásárlóknak. A Primark 180 főt foglalkoztat majd Magyarországon.
A Primark 2022 januárjában jelentette be, hogy megkezdi magyarországi működését, ezzel Magyarország a hatodik közép-kelet-európai ország, és világszerte a tizenhetedik, ahol a lánc jelen van. A Primark márkaneve a magyarok számára ismerős lehet a turkálókból és a nyugat-európai shoppingtúrákból. Az áruházlánc népszerűsége olyan mértékű, hogy egyes utazási irodák buszos túrákat szerveznek a magyar turisták számára, hogy bevásároljanak a Primark bécsi üzletében.
A Primark terjeszkedése Közép-Kelet-Európában nem újdonság: 2019-ben nyitotta meg első üzletét a szlovéniai Ljubljanában, jelenleg pedig öt országban összesen 12 üzlettel van jelen Szlovéniában, Lengyelországban, Csehországban, Romániában és Szlovákiában. A budapesti nyitással párhuzamosan a Primark tervezi további üzletek nyitását a közép- és kelet-európai régióban, beleértve a romániai Temesvárt, a csehországi Prágát és a lengyelországi Bydgoszczot.
Azonban a Primark érkezése némi aggodalmat is kiválthat, mivel a fast fashion üzletek gyakran nagy mennyiségben kínálnak olcsó, rövid élettartamú divatot. A lánc gyors terjeszkedése és üzletpolitikája felveti a fenntarthatóság és a környezetvédelem kérdését. Ezeket a kérdéseket figyelembe véve a Primark budapesti nyitása valószínűleg megosztja majd a közvéleményt.
Kapcsolódó cikkeink
Új kollekcióval ünnepli a Primark a Disney Az oroszlánkirály című filmjének évfordulóját
Az oroszlánkirály című Disney-film 30. évfordulója alkalmából a Primark a…
Tovább olvasom >Rájár a rúd a Sheinre
A Shein, a fast fashion online divatkereskedelem egyik vezető szereplője,…
Tovább olvasom >Pepco, KiK, TEDi és Primark: komoly verseny várható
A magyar kiskereskedelmi szektorban a Pepco, amely 2015 óta van…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >