Limitált szériás Makány Márta bevásárlótáskák a Tescóban
Február 10-én kerülnek a Tesco polcaira a Makány Márta által tervezett bevásárlótáskák, melyeket limitált szériában, Valentin-napi meglepetésnek szán a divattervező és az áruházlánc. A környezetbarát táskával ezentúl akár a nagybevásárlást is divatosan, elegánsan intézhetjük.
Makány Márta divattervező és a Tesco egy igazán egyedi ajándékkal szeretné meglepni Valentin-nap alkalmából az áruházlánc vásárlóit. A kifejezetten erre az ünnepre készült, limitált szériájú táska különlegessége, hogy mindkét oldalán más-más design bukkan fel, hamisítatlan Makány design elemekkel. Az egyik oldalon hatalmas, színes virágokkal kiegészített állatbőr minta látható, míg a másik oldal egy visszafogottabb, farmerre emlékeztető kép jelenik meg. A nagy gonddal készült, környezetbarát táska tökéletes választás bevásárláshoz, hiszen hatalmas mérete miatt minden elfér benne. Makány Márta és a Tesco együttműködésének első termékéhez 599 forintért juthatnak hozzá a vásárlók, de érdemes sietni, hiszen korlátozott – mindössze 50 000 darabos – példányszámban kerül a polcokra.
Makány Márta hazánk egyik legismertebb divattervezője, márkájának fő irányvonalához az esküvői ruházat, az estélyi ruhák és a hétköznapi viselet tartozik. A szokatlan anyag- és színhasználat, a különleges minták és a nőies formák jellemzik legjobban stílusát. Az áruházlánc megkereséséről a tervezőnő így mesélt: „Boldogan tettem eleget a Tesco felkérésének, hiszen a környezettudatosság mindig is központi kérdés volt nem csak személyes, hanem divatházam életében is. Az elkészült ruhákat fel nem használt anyagokból készített ruhazsákokban adjuk át a vendégeknek. Ez az együttműködés lehetőséget nyújt arra, hogy egy sokkal szélesebb körnek szerezzek örömöt terveimmel.” A modern formavilággal párosuló, praktikumot és kényelmet sugárzó megjelenéssel Makány Mártának bevallott célja jótékony hatást kifejteni a hazai környezetkultúrára.
A Tesco Magyarországon most először dob piacra ismert tervező által készített bevásárlótáskát, de külföldön több híres divattervezővel működött már együtt. Általános tapasztalat, hogy a limitált szériás darabok néhány nap alatt elfogynak a boltokból, és később az eredeti ár sokszorosáért cserélnek gazdát a különböző online aukciós portálokon. Az áruházlánc a hipermarketek között elsőként vezette be Magyarországon a fizetős szatyrokat, és ezzel egyidejűleg számos környezetkímélő alternatívát kínált vásárlóinak. Ezek sorába illeszkedik az új, divatos Makány Márta – Tesco bevásárlótáska.
Minden eladott táska árából a Tesco 20 forintot jótékony célra fordít. A tavalyi évben a vállalat „ Az év támogatottja” program és a karácsonyi kuponos adománygyűjtés eredményeképpen összesen 40 millió forinttal támogatta az Ökumenikus Segélyszervezetet, és a Makány Márta táskák árából felajánlott, összesen 1 millió forinttal is a szervezet munkáját segíti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >