Business Days 2012
HÁROM NAP ALATT A FÖLD KÖRÜL A „mesés” Kelettől a „vad” NyugatigA „mesés” Kelettől a „vad” Nyugatig Időpont: 2012. szeptember 26–28. Helyszín: Tapolca, Hotel Pelion VIP ágazat: édességKísérőrendezvény: POPAI Awards – POP-verseny 2012 zsűrizéseA Business Days 2012 konferencia összefoglalója: |
AZ ELŐADÁSOK LETÖLTHETŐEK AZ ELŐADÓ NEVÉRE KATTINTVA!
RÉSZLETES PROGRAM
2012. szeptember 26., SZERDA
09.30-10.00 Vendégek érkezése
10.00-12.30 Ezeregyéjszaka meséi – Élelmisze-gazdaságunk versenyképessége és az európai gazdaságpolitika aktualitásai
Előadás és kerekasztal-beszélgetés szakértőinkkel, gazdasági elemzők és a szakma bevonásával a gazdasági környezetről itthon és a világ meghatározó országaiban, a várható változásokról és törvényi módosításokról.
Moderátor és előadó:
Soltész Gábor Gergő vezérigazgató-helyettes, FHB Bank: Hiteltelenül – Mélyponton a beruházási és hitelaktivitás
Előadók:
Karvalits Ferenc alelnök, MNB: Honnan indultunk, hová jutottunk? – Az elmúlt 20 év makrogazdaságának áttekintése itthon és a régióban, nemzetközi kitekintéssel
Dr. Kozák Ákos ügyvezető igazgató, GfK Hungária: Fogyasztókról jót vagy semmit – Hogy élünk mi, és a világ többi fogyasztója?
Jaksity György elnök, Concorde: Isten áldja La Fontaine Úr!
A beszélgetésben részt vesznek továbbá a Lánchíd Klub tagjai:
Hovánszky László elnök (Metspa), dr. Andics Jenő (Carneol), Baja Sándor (Randstad), Benedek László (Heineken), Boros Péter (Iglue), dr. Csirszka Gábor (Estraco), Fazekas Endre (SIÓ-ECKES), Fekete Zoltán (Márkaszövetség), dr. Fischer Béla (Cukoripari Egyesülés), Földesi György (Szaúd-Arábia) Gyenes András (Unilever), Házi Zoltán (Nagybani Piac), Hermann Zsuzsanna (Trade magazin), Justin István (Feibra), Kedves Ferenc (Partner in Pet Food), Kovács László (PICK Szeged), dr. Köves András (NT), Krizsó Szilvia (Krizshow), Kujbus Tibor (Reál), Magyar Péter (Tradeover), Matus István (Antra ID), dr. Miklósvári Géza (Pepsi Cola), Molitórisz Károly (Univer Product), Murányi László (Co-op Hungary), Plutzer Tamás (Aquarius Aqua/Buszesz), Poór Zoltán (PannonMill), Rácz József (Prémium Kert), Saltzer Kornél (Spar), Seregi György (Bonbonetti), Sófalvi Attila (Tchibo), Soltész Gábor (Ostoros-Novaj Bor), Soltész Gábor Gergely (FHB), Strasser-Kátai Bernadett (MONA), Szalókyné Tóth Judit (Nielsen), Székács Tibor (Aldi), Szilágyi László (Bonafarm/Sole-Mizo), Tarsoly József (Coca-Cola), dr. Tímár Imre (Tanner Trade), Tóth Zoltán (Continental Tobacco), Kuti Ferenc, Vuleta Zsolt
12.00-13.30 Ebéd
13.30-15.30 Utazás az Orient-expresszen – büfékocsiban a kereskedelemmel
Előadás és kerekasztal-beszélgetés a hazai kereskedelmi stratégiákról Európai kitekintéssel
Moderátor és előadó:
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató, Nielsen
Előadó:
Csizmadia Norbert tervezés koordinációért felelős államtitkár, NGM
A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
Csepeli Lajos elnök, Co-op Hungary
Csűrös Aliz expanziós projektigazgató, Auchan
Gerry Gray vezérigazgató, Tesco
Gillemot Katalin kommunikációs igazgató, Auchan
Hovánszky László ügyvezető igazgató, METSPA
Kujbus Tibor cégvezető, Reál
Lázár Vilmos elnök-helyettes, CBA
Roland Ruffing vezérigazgató, Metro
Kereskedelmi láncok további neves képviselői
15.30-15.45 Kávészünet
15.45-17.30 Orosz rulett kezdőknek és haladóknak – Külpiaci csábítások
Előadás és kerekasztal-beszélgetés a hazai termékek exportpiaci lehetőségeiről és a fogyasztói elvárásokról
Moderátor és előadó:
Dr. Köves András tulajdonos, Casa Azucar: Mi lehet vonzó egy közeli, távoli országban?
Előadók:
Biczó Péter partner, PricewaterhouseCoopers: Európai Uniós piacvédelmi intézkedések
Ámann Gábor értékesítési igazgató, Pick Szeged: Mekkora kihívás Japántól Amerikáig mindenhol ott lenni?
Seregi György kereskedelmi igazgató, Bonbonetti: Új utakra lépve – Portfólió bővítés és piachódítás
Arany János industry manager, Google: Ha exporttermékünk van, de marketingünk nincs – mit tud a Google?
Kerekasztal-beszélgetés résztvevői az előadókon kívül:
Kiss Ágota mezőgazdasági szolgáltatások és fogyasztási cikkek ellenőrzése üzletágvezető, SGS Hungária
Steinbinder Romulus ügyvezető igazgató, Synergon
20.00- Illatos kert – Kerti parti és meglepetés műsorok
2012. szeptember 27., CSÜTÖRTÖK
07.00-09.00 Reggeli és a távozó vendégek kijelentkezése
09.00-11.15 Az Ezüst-tó kincse – Összefogással az FMCG piac növeléséért
Előadások a fogyasztás és a piac növelésének lehetőségeiről a gyártói, kereskedői és szolgáltatói oldal összefogásán keresztül
Moderátor és előadó:
Fazekas Endre vezérigazgató, Sió-Eckes
Előadók:
Szabó Péter marketing igazgató, Unilever: Jégkorszak, avagy mi kell a jégkrémpiac sikeréhez?
Marosfi Györgyné vállalati kapcsolatok igazgató, Univer Product: Egyedül nem megy…
Lendvai Ádám export és regionális beszerzési igazgató, Tesco
Gergely Krisztián beszerző, Metro és Borbély Gyula ügyvezető igazgató, Jászkisér Halas: Stratégiai partnerségben: Halakban utazunk
Lemák Gábor főtitkár, Mobiltárca Szövetség: Winnettou és Old Shatterhand összefognak?
Antal Tamás regionális ügyvezető igazgató, Mood Media: Az érzékszervi marketing is egy megoldás lehet – Vásárlómeggyőzés és fogyasztásnövelés
Dave Hodges kereskedelmigazgató, Brandbank: Növelje online értékesítési hatékonyságát minőségi termékadatokkal
11.15-11.30 Kávészünet
11.30-12.30 A Jó, a Rossz és a Csúf – Fejek és Vadászok
Előadások a munkaerő-piaci kihívásokról és innovatív megoldásokról
Moderátor és előadó:
Baja Sándor ügyvezető igazgató, Randstad: Hol tartunk nemzetközi viszonylatban?
Előadók:
Frido Diepeveen értékesítési igazgató, Randstad: Elérhető innovatív szolgáltatások, amikről lehet nem is tudunk?
Csatlós Éva HR-igazgató, Borsodi: Menedzserek coaching programja
Safrankó Edit HR-igazgató, Sara Lee: Kihívások és reformok most és mindörökké
12.30-13.30 Ebédszünet
13.30-16.00 Riói karnevál – Márkák forgatagában
Előadás és kerekasztal-beszélgetés a márkák helyzetéről és értékállóságáról a válság éveiben.
Moderátor és előadó:
Fekete Zoltán főtitkár, Márkaszövetség: Mit hoztak a válság évei a márkák és tulajdonosaik számára?
Előadók:
Ács Tamás elnök, Márkaszövetség és vezérigazgató, Mars: A márkák súlya – Mekkora értéket jelentünk a magyar gazdaság számára?
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató, Nielsen: A márkák harca, a sajátmárkák küzdelme
Mike Nixon , Nestlé: Márkaportfóliók itthon és külföldön
Dr. Fábián Ágnes ügyvezető igazgató, Henkel: Márkáink a növekedés motorja
Guttengéber Csaba kereskedelmi igazgató, Metropol: „Márkázott tájékozottság” – tanulságok egy ingyenes kommunikációs eszköz márkaevolúciójában
Kerekasztal-beszélgetés résztvevői az előadókon kívül:
Csongovai Tamás kereskedelmi és beszerzési igazgató, Co-op Hungary
Dr. László Géza elnök, Product of the Year
16.00-16.15 Kávészünet
16.15-17.45 DOLCEvita – VIP-ágazatunk az édesipar
Előadás és kerekasztal-beszélgetés az édesipar helyzetéről, nehézségeiről és piaci lehetőségei
Moderátor és előadó:
Justin István ügyvezető igazgató, Feibra
Előadó:
Bélai Krisztina ügyvezető főtitkár, Édességgyártók Szövetsége
Kerekasztal-beszélgetés résztvevői az előadón kívül:
Fábián János regionális ügyvezető igazgató, Storck
Illés Attila ügyvezető igazgató, Bizerba
Mayer Zsolt corporate affairs directors, Mars
Pavlova Olga ügyvezető igazgató, Detki Keksz
Pribula László business executive manager, Nestlé
Seregi György kereskedelmi igazgató, Bonbonetti
További neves résztvevők
17.45-18.00 Kávészünet
18.00-19.00 Alice Csodaországban – TMKlubülés: Virtuális promóció
Előadás és kerekasztal-beszélgetés a virtuális promóciókról kereskedelmi és online oldalról.
Moderátorok:
Csiby Ágnes igazgató, In-Store Team és Havasiné Kátai Ildikó főtitkár, POPAI Magyarország
Előadók:
Huber Kornél stratégiai kapcsolatok, Origo és elnök, DIMSZ Mobil Tagozat
Melisek Eszter ügyfélkapcsolati igazgató, Nielsen
20.00- Gálavacsora, Életműdíj-átadó és meglepetésprogram
2012. szeptember 28., PÉNTEK
07.00-09.30 Reggeli és a távozó vendégek kijelentkezése
09.30-12.00 Utazás a koponyák körül – Kommunikáció mindenkinek 1. rész
Előadások a fogyasztók véleményét és igényeit közvetítő új eszközökről
Moderátor és előadó:
Boros Péter elnök-vezérigazgató, Iglue
Előadók:
Vörös Csilla ügyvezető igazgató, Nielsen Közönségmérés: Reklámköltési trendek és minták – Kinek nem a fáj a feje?
Országh Örs innovációs szakértő, Magyar Telekom: A sikeres mobilpénztárca – És ami mögötte van
Nagy Sándor ügyvezető, G-Roby: Mobil eszközök használata az FMCG értékesítésben
Magyarfalvi Éva kiemelt ügynökségi csoportvezető, Origo: …. nekem a Gellérthegy a Himalája!
10.45 -11.00 Kávészünet
11.00-12.00 Utazás a koponyák körül – Kommunikáció mindenkinek 2. rész
Frei Tamás ügyvezető igazgató, Cafe Frei: Mit lát az ember, ha nyugatról figyel? – Piacépítés itthon és külföldön a Cafe Frei és más brandek számára
Némedi Krisztina marketing, Kékkúti Ásványvíz
Rácz Brigitta lapigazgató és Szabó Mariann online értékesítési vezető, Femina.hu: Charlie Angyalai – Az internet hatalma
Miczinkó Katalin értékesítési igazgató, Ringier és Urbán Zsolt vezérigazgató, Full Market Hungary: Miért pont hiper.hu? – Új fejlesztés és kooperáció két cég között
Táncsics András termékmenedzsment igazgató, Magyar Posta: Pillangó hatás – A posta sokszínű szolgáltatásai
További neves előadók
12.00-12.15 Kávészünet
12.15-14.00 Gulliver utazásai – Cégvezetők interaktív fóruma
Beszélgetés a nemzetgazdaság aktuális folyamatairól (a májusi Business Dinner rendezvényünk folytatása)
Moderátor:
Krizsó Szilvia kommunikációs szakértő
A beszélgetés meghívott vendégei:
Dr. Balázs László, elnökségi tag, Bankszövetség és vezérigazgató, Volksbank
Zdeborsky György közgazdász
14.00-15.30 Ebéd
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Támogatók: