Vidámabb, vonzóbb köntösben a Tesco Value család
Megújul a Tesco első áras saját márkás termékválasztéka, a Tesco Value.
A Tesco történetében mindig is fontos szerepet játszottak a saját márkás termékek, hiszen ezek különböztetik meg a vállalatot versenytársaitól. Az első saját márkás termék mintegy 15 évvel ezelőtt jelent meg Közép-Európában, így a magyar piacon is. A Tesco Gazdaságos bevezetése óta eltelt hosszú időszak, illetve a megváltozott vásárlói szokások is indokolttá tették, hogy a márka és a termékválaszték felfrissüljön és megújuljon.
A márka megújítása 2013 őszén, teljes körű piaci felülvizsgálat keretében kezdődött. Ellenőrizték minden Value termék minőségét, összetételét, kiszerelését, a piaci viszonyokat, és azt, hogy az adott terméket milyen mértékben és miért kedvelték a vásárlók. A vizsgálat és az eredmények alapján csupán 11 termék összetételén kellett módosítani a vásárlói és a minőségi elvárásoknak megfelelően, s változott bizonyos termékek kiszerelése is. Ezenfelül teljesen megújult a termékcsalád csomagolása: a márka frissebb, vidámabb arculatot kapott.
A Tesco Value-választék 320 termékből áll Magyarországon, így a babtól a kenyérig, a tejtől a tojásig, a készételektől a gabonapelyhekig minden alapvető termék megtalálható a kínálatban. Azonban a márka és a termékek megújulása nemcsak Magyarországon, hanem a közép-kelet-európai régió mind a 4 országában, azonos ütemben, egy időben ment végbe, így összesen 536 terméket érintett. Hazánk mellett Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban is azonos dizájnnal került a Tesco áruházak polcaira a felfrissült arculat.
Az új választék minden elemét vásárlók tesztelték, s csak az ő jóváhagyásuk után kerülhettek a polcokra. Ráadásul a termékek megbízható, hosszú távú szállítói kapcsolatok eredményeként születtek. A Tesco annyira biztos saját márkás választékának minőségében, hogy 100%-os elégedettségi garanciát biztosít vásárlóinak, mely természetesen az új Value termékekre is érvényes. Ez azt jelenti, hogy ha a fogyasztó valamiért elégedetlen a termékkel, nem ízlik neki, vagy esetleg a minőségét kifogásolja, akkor minden indoklás nélkül visszahozhatja az áruházba, s a lánc visszaadja a termék teljes vételárát.
A Tesco Value termékek mindegyikét, a független laboratóriumi vizsgálatok után, a vásárlók is tesztelték az erre a célra fenntartott érzékszervi bíráló központjainkban. Kizárólag abban az esetben kerülhetnek a termékek gyártásra, majd az áruházak polcaira, amennyiben a vásárlóik jóváhagyják őket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >