Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel jelenik meg Magyarország egyik legkedveltebb palackban erjesztett pezsgőmárkája, a Hungaria. Ekkora megújulásra is csak egy igazi stílusikon képes!
A Hungaria márka szlogenjéhez – Pezsgő másképp – hűen egy még modernebb, stílusosabb és letisztultabb karaktert ölt. Az új, rendhagyó címkeforma tükrözi a Hungaria egyediségét, a márkát meghatározó kék szín pedig az eddigieknél is sokkal hangsúlyosabb megjelenéssel hódít.
A redesign célja bemutatni a pezsgőt, ami önmagában is egy stílusos kiegészítő. A mindennapi élvezetet emeli a luxus szintjére, hiszen a pezsgőzés életérzés! A Hungaria pezsgők évek óta a hazai kortárs művészeti és divatvilágban pezsegnek. A termék megújulását hol máshol lehetett volna stílusosabban bemutatni, mint képzőművészek körében, ahol az egyediség határozza meg az alkotásokat.
„Mára a hazai design élet, a divatbemutatók szerves részévé vált és immár számos alkalommal koccintanak hazai alkotók új kollekcióinak megjelenésekor Hungariával. Így szinte természetes volt, hogy az új palackok Magyarország egyik legnagyobb és legrégibb múltra visszatekintő formatervezéssel foglalkozó rendezvényén, a születésnapi WAMP Design vásáron debütáljanak. Egy szülinapon pedig mi mással koccinthatnának a résztvevők, mint pezsgővel.”
– mondta Csomay András marketingvezető.
A márkaépítés és az arculatkialakítás egyik meghatározó európai stúdiója, a londoni Hunt Hanson tervezőiroda vett részt a Hungaria pezsgők új megjelenésének, címkéjének a megalkotásában.
A Hungaria pezsgők palackban érlelt és erjesztett minőségi pezsgők. A pezsgők, legalább 9 hónapot töltenek a pincében, 1,5 literes erjesztő palackokban. Változnak a trendek, de a valódi stílus állandó. A Hungaria pezsgők minőségi, rendkívüli gondossággal válogatott szőlő̋ felhasználásával készülnek. A pezsgőkészítés során a kisszériás termékekre jellemző̋ gondossággal járnak el, úgy, hogy közben minden szempontból megfeleljenek a mennyiségi előállítás követelményeinek is. A márka egyik legfontosabb értéke az újítás képessége, amely az elkészítés során is érvényesül, hogy egyedi és minden izében minőségi pezsgő kerüljön a vásárlókhoz.
„Az újításokkal azonban továbbra sem állunk le, annyit elárulhatunk, hogy már a pincében pihennek a következő év újdonságai.”
– mondta Koczuba Róbert, a cég Pezsgőmestere.
A Hungaria pezsgő közel 70 év szenvedélyes szakértelmének, valamint töretlen kísérletező kedvének gyümölcse. Egy olyan márka, amelynek neve az évek során az exkluzivitással és magas minőséggel forrt össze. A folyamatos megújulás képessége és a mindenre kiterjedő igényesség emelte ki a pezsgők sorából. A Hungaria pezsgő egy minden ízében stílusos pezsgőzési élményt nyújt. Izgalmas és egyedi, mint a fogyasztói. Nem csak követi a trendeket, hanem folyamatosan megújulva együtt pezseg velük. A könnyed elegancia, és a minden részletre kiterjedő stílusérzék egy új pezsgőzési trendet teremtett, ahogyan ezt a márka jelmondata is megragadja: Hungaria. Pezsgő másképp.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar pezsgők sikere a 2024-es Pezsgő Világbajnokságon
Több magyar pezsgőpincészet is kiemelkedő eredményeket ért el a 2024-es…
Tovább olvasom >Pezsdítő innovációk a Törley-nél
Az energiafelhasználásának felét megújuló forrásból biztosítja, 2030-ra felére, 2040-re pedig…
Tovább olvasom >Kezdődik a 34. Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál
A Jammal and the GrooveTroop zenekar fellépésével indulnak Budapest legrégebbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >