Újra elindult a P&G CEO Challenge pályázat
A P&G egyedülálló lehetőséget kínál az ígéretes magyar üzleti tehetségek számára: olyan vezető menedzser szerepébe bújhatnak, aki egy egymilliárd dolláros márkáért felelős. A magyar diákok másik 28 európai ország résztvevőivel fognak versenyezni, hogy lehetőségük legyen a Gillette bostoni központjában dolgozó tapasztalt menedzserek nyomdokaiba lépni. A program során a versenyzők a P&G legjobb vezetőinek segítségével válhatnak a P&G csapat tagjaivá.
“A CEO Challenge teljes mértékben képviseli a P&G elveit, hiszen a legnagyobb tehetségek meggyőzéséről, felvételéről és sikeres vezetőkké képzéséről szól. Meglátásunk szerint semmi nem helyettesítheti a gyakorlati tapasztalatot és a jelentőségteljes felelősségvállalást. Pontosan ezért a program keretein belül különleges lehetőséget kínálunk Közép-Európában tehetségei számára: vezetői szerepkörbe lépve megtapasztalhatják, milyen érzés valós üzleti döntéseket hozni egy milliárddolláros vállalkozásban.” – mondta Geraldine Huse, a P&G közép-európai régiójának vezérigazgatója.
Ez a program több egy átlagos esettanulmánynál és kidolgozandó projektnél. A résztvevő hallgatóknak egy versenyképes termék bevezetési stratégiát kell kidolgozniuk az egyik legnagyobb globális márka számára. A kihívás középpontjában az új Gillette borotva áll. A fiatal tehetségeknek menedzseri szerepbe helyezkedve kell egy mindenre kiterjedő tervvel előállniuk, mely tartalmazza egy sikeres termékbevezetés minden főbb pontját kezdve a fogyasztók megértésétől, a vásárlási szokásokon át, a marketing kampányok megtervezéséig. Ki kell dolgozniuk egy hatékony eladási stratégiát, beleértve a pénzügyi tervezést és az ellátási lánc megoldásait is.
A programba negyed-és ötödéves hallgatók jelentkezését várják Európa országaiból, beleértve Lengyelországot, Csehországot és Magyarországot. A pályázaton való részvételhez az alábbi lépéseket kell megtenni:
1. Március 16-ig regisztrálni a www.pgceochallenge.eu weboldalon és követni az online kiválasztási folyamatot.
2. Elkészíteni az online esettanulmányt és részt venni a P&G menedzserével való online interjún.
3. A verseny elődöntőjébe kerülve (amely Varsóban kerül megrendezésre) a P&G közép-európai vezetői előtt bemutatni az elkészített esettanulmányt.
4. A genfi döntőben a közép-európai régiót képviselve versenybe szállni a pályázat fődíjáért, az egyhetes bostoni utazásért a Gillette nemzetközi központjában, ahol a nyertesek a Global Team mindennapi munkájában vehetnek részt.
Kapcsolódó cikkeink
Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >A tisztaság új dimenziói
A mosószerpiac az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül, amelyet…
Tovább olvasom >Jelentős közösségi összefogás és támogatás a P&G-től 2024-ben
A Procter&Gamble Magyarország 2024-ben több mint 182 millió forint értékű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Díjazták a hazai közreműködésű upcycling modellt – új korszak kezdődhet az élelmiszerkereskedelemben
A Cseh és Szlovák Fenntarthatósági Csúcstalálkozón a Rohlik.cz és a…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >