Továbbra is a legismertebb magyar ásványvízmárka a Szentkirályi
A vállalat tavaly mennyiségben és értékben is növelte piaci részesedését
A Szonda Ipsos kutatása szerint továbbra is veretlen a Szentkirályi márka ismertségét tekintve Magyarországon, valamint az ásványvíz a teljes kiskereskedelmi piacon már 2 éve piacvezető (volumenben). 2009-ben a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 3%-kal tudta növelni termékeinek mennyiségi értékesítését, árbevétele pedig 5,7 milliárd forint volt; a vállalati eredmény azonban több mint a duplájára emelkedett a költséghatékonyságnak köszönhetően. A márkatermékekkel (Szentkirályi és Emese) a kiskereskedelmi piacon volumenben 10,6%-os piacrészt tudhatnak magukénak, ami értékben 0,7 százalékpontos fellendülést, azaz 16,4%-os részesedést eredményezett.
A 100 százalékos magyar tulajdonban lévő cég nemrégiben indult kampányában épp a hazai sikerekre kívánja felhívni a figyelmet Puskás Ferenccel, a valaha élt legismertebb magyar sportolóval. Ehhez kapcsolódóan Balogh Levente így fogalmazott: „A magyar sikereket úgy szeretnénk fokozni, hogy a hazai ásványvizeinken keresztül is népszerűsítsük Magyarországot a világban.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coface: Minimális GDP-növekedés a régióban, a fizetésképtelenség is nőtt
A gazdasági visszaesés nyomán a közép- és kelet-európai (KKE) országokban…
Tovább olvasom >Fesztiválozik az Auchan
A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidl-nél
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >