Tartósan felszálló ágban a Tesco
Az előző év első félévéhez képest idén a Tesco 1,1%-os növekedésről számolt be. A legjelentősebb erősödést a cég legnagyobb piacain, a brit és az ír kereskedelemben érte el. A nagy piacelemző cégek szerint az előretörés alapja, hogy a Tesco Dave Lewis vezérigazgató vezetésével szinte teljesen átalakította működését az ellátólánc megreformálásától kezdve az új vásárlási élmény kialakításáig. A Bernstein Research elemzője, Bruno Monteyne kiemelte:
– A Tesco egyértelműen kilábalt a gödörből, és egyenletes fejlődési pályára állt. A cégcsoport bevétele eléri a 759 millió fontot. Bár arra továbbra is számítunk, hogy a diszkontláncok komoly versenytársként nagy nyomást fognak gyakorolni a Tescóra elsősorban Angliában.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >