SPAR-ban a „Nagy fogyás”
A SPAR a műsorhoz kapcsolódóan hálózatában látványos kihelyezéseket hozott létre.
Látványos kommunikáció kíséri a tévéműsort, a SPAR,
INTERSPAR és Kaiser's szórólapokban is, melyek 4,5 millió példányban jelennek
meg hetente. A két brand-et. Alexandra és Norbi módszerét és termékeiket, ezen
a fontos csatornán keresztül is egyformán népszerűsíti a SPAR. Az áruházakban kiemelt felületeken, a műsor főszereplőinek – Alexandra és Norbi – életmód programjához tartozó egészséges termékeket kínálja.A döntés, a
vásárlóké, hogy melyiket választják. Az áruházlánc úgy véli a vásárlók egészséges
életmódra való bíztatásával, hozzájárulhatnak egészségük megőrzéséhez és jobb
közérzetükhöz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >