Piackutatók első kézből – Specialitások a trade marketingháza tájáról

Piackutatók első kézből – Specialitások a trade marketingháza tájáról

Szeretnéd megtudni, hogy

  • mi lett fontos a vásárlók számára és mi nem 2018-ban?
  • milyen a vörös, bíbor, kék, barna, narancs és a citromsárga vásárlótípus, és melyiknek milyen igényei, szükségletei és elvárásai vannak?
  • hogyan lett tavaly a diszkont a csatornák koronázatlan királya? És ehhez hogyan változtak a fogyasztói preferenciák?
  • hol mit vásárolnak és mennyiért?
  • turkáljunk a fogyasztói kosárban is: vajon gyártói vagy saját márkás termékre voksol a magyar?
  • mi a különbség a KPI és a KPP között, és miért célszerűbb a prediktív elemzéseket használni a döntések meghozatalában?

Ha a fenti kérdésekre adott válaszok alapján szeretnéd eldönteni, hogy idén hol mire érdemes költeni a bolti kommunikációban, akkor gyere el az április 4-i Trade Marketing Klubülésre, ahol nem csak bemutatják meghívott vendégeink – a Nielsen, GfK, RetailZoom, Kantar-Hoffman piackutató cégek és a SuperShop vezetői – a fentiekkel kapcsolatos meglátásaikat, de útmutatóval is segítenek a vásárlók sikeres megszólításában, kiszolgálásában.

Kinek ajánljuk az áprilisi klubülést:

a fogyasztási cikkek piacon dolgozó

  • értékesítési szakembereknek
  • trade marketingeseknek
  • marketingeseknek
  • POS gyártóknak
  • szolgáltató cégek munkatársainak

Előadóink:
Dászkál Fruzsina, a Nielsen szenior piackutatási tanácsadó
Harcos Andrea, a Kantar-Hoffmann kvalitatív kutatási igazgatója
Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója
Dr. Michalis Christou, a RetailZoom Europe ügyvezető igazgatója
Turcsán Tünde, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója, a háztartáspanel kutatások vezetője

Helyszín:
BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. VI. emeleti tárgyaló – A Krisztina körúttal párhuzamos Gellérthegy utcában javasolt a parkolás).

Időpont: 2019. április 4., csütörtök 15-17 óra

A klubülésre jelentkezéssel együtt lehet és még érdemes éves klubtagsági kártyát váltani, amely kedvezményes klubülés látogatásra és még számos más kedvezményre jogosít!

Az éves klubprogram itt olvasható.

Az áprilisi klubülés és/vagy éves tagsági jelentkezéshez kattints ide!

Kérjük, hogy a már klubtagsággal rendelkezők is feltétlenül küldjenek jelentkezési lapot, mert csak így tudjuk a részvételüket biztosítani.

A jelentkezési határidő: 2019. április 1.

További információ:
Kiss Laura, laura@instoreteam.hu +36 26 310 684

Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,

a Trade Marketing Klub alapítói

Online jelentkezési lap

TMK 2019. április 4, csütörtök 15.00-17.00 jelentkezési lap

Név*

Beosztás

Cégnév*

Levelezési cím*

Számlázási cím*

Adószám*

Telefon

Mobil

E-mail*

Igen, részt kívánok venni a 2019. április 4-i ülésen, az egy alkalomra szóló, 15 000 Ft+áfáról kiállított számlát, kérem, küldjék el részemre.

Igen, részt kívánok venni a 2019. április 4-i ülésen. Klubtag vagyok, díjfizetési kötelezettségem nincs.

Igen, klubtag kívánok lenni a Trade Marketing Klubban. A 39 000 Ft+áfáról, a 2019. évi tagsági díjról szóló számlát, kérem, küldjék el címemre.

Hozzájárulok, hogy a Trade magazin tájékoztatóihoz, felhívásaihoz, hírleveleihez a fentiekben megadott e-mail címemet felhasználják a rendezvénysorozattal kapcsolatban.
IgenNem