Piackutatók első kézből – Specialitások a trade marketingháza tájáról

Piackutatók első kézből – Specialitások a trade marketingháza tájáról

Megtudhattuk, hogy

  • mi lett fontos a vásárlók számára és mi nem 2018-ban?
  • milyen a vörös, bíbor, kék, barna, narancs és a citromsárga vásárlótípus, és melyiknek milyen igényei, szükségletei és elvárásai vannak?
  • hogyan lett tavaly a diszkont a csatornák koronázatlan királya? És ehhez hogyan változtak a fogyasztói preferenciák?
  • hol mit vásárolnak és mennyiért?
  • turkáljunk a fogyasztói kosárban is: vajon gyártói vagy saját márkás termékre voksol a magyar?
  • mi a különbség a KPI és a KPP között, és miért célszerűbb a prediktív elemzéseket használni a döntések meghozatalában?

Előadóink voltak:
Dászkál Fruzsina, a Nielsen szenior piackutatási tanácsadó
Harcos Andrea, a Kantar-Hoffmann kvalitatív kutatási igazgatója (publikus előadás)
Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója
Michalis Christou, a RetailZoom Europe ügyvezető igazgatója (publikus előadás)
Turcsán Tünde, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója, a háztartáspanel kutatások vezetője (publikus előadás)

Képgaléria

Helyszín:
BKIK

Időpont: 2019. április 4., csütörtök 15-17 óra

További információ:
Kiss Laura, laura@instoreteam.hu +36 26 310 684

Köszönjük, hogy részese voltál a klubülésnek!
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,