Szerelmem a trade marketing
TMK konferencia – 2018. február 15.

Szerelmem a trade marketing <br> TMK konferencia – 2018. február 15.

A RETAIL ÉS INSTORE JÖVŐJE KONFERENCIA

A konferencián elhangzott előadások, a résztvevők számára letölthetőek!

Nemcsak egy maradhat – hogyan vásárolunk online és offline? PhD. Pintér Róbert kutatásvezető, eNet
Hogyan generáljunk Pokémon őrületet instore? – Az Y és Z generáció bevonása a kiterjesztett valósággal. Kuti Géza business architect és Linkedin szakértő, Arappa
Jövő megoldásai Adina Campeanu médiatervezési vezető, dunnhumby Connect Media Magyarország
Legfrissebb retail és instore trendek külföldről Jönnek a robotok! Tóthy Judit volt global trade marketing manager, Heineken
Jönnek a robotok! Szabó Mihály értékesítési vezető, ABB
Mesterséges intelligencia Byssz Róbert globális értékesítési kiválóságért felelős vezető, Philips Magyarország
Márkák modernizálása új promóciós megoldásokkal Németh Ottó üzletág- és marketingigazgató, Henkel
Vásárlások hálójában – itthoni és nemzetközi tapasztalatok Horváth Szabolcs digitalizációs projektekért felelős vezető, Auchan
BTL kommunikáció a jövőből – POP nemzetközi trendek Leo van de Polder, development director, Shop! Global (POPAI)

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői