Szerelmem a trade marketing
TMK konferencia – 2018. február 15.

Szerelmem a trade marketing <br> TMK konferencia – 2018. február 15.

A RETAIL ÉS INSTORE JÖVŐJE KONFERENCIA

Kedves Kolléga!

Szeretnéd tudni, hogy

    • melyek a legfrissebb retail és instore trendek külföldön?
    • ezek közül mi az, ami már Magyarországon is működik?
    • hogyan használhatod a marketingben a kiterjesztett valóságot, a mesterséges intelligenciát vagy akár a robotokat?
    • milyen digitális fejlesztéseket terveznek a kereskedelmi láncok?
    • a trade marketinges milyen online eszközökkel bővítheti a fegyvertárát?

Akkor gyere el a Trade Marketing Klub februári konferenciájára!

5 ok, amiért érdemes a Trade Marketing Konferencián részt venned:

  • mert itt olyan ismereteket fogsz hallani, amit hasznosíthatsz a munkádban
  • mert az előadók kereskedelmi láncoktól, sikeres multinacionális cégektől és élenjáró technológia fejlesztő vállalatoktól jönnek
  • mert itt megismerheted a legújabb külföldi tendenciákat, best practice-ket
  • mert itt a vendégek között kapcsolatot építhetsz, közös promóciókról vagy hasonló kihívásokról beszélgethettek
  • mert a Trade Marketing Konferencia előadásai mindig emlékezetesek

A konferencia időpontja: 2018. február 15., 9.00 – 17.00 óráig
Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, konferenciaterem (BKIK 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

A konferencián adjuk át az Év Trade Marketingese és az Év Trade Marketinges Csapata díjat is!

Program:

08.30–09.00 Érkezés és regisztráció
09.00–09.30 Nemcsak egy maradhat – hogyan vásárolunk online és offline? PhD. Pintér Róbert kutatásvezető, eNet
09.30–10.00 Hogyan generáljunk Pokémon őrületet instore? – Az Y és Z generáció bevonása a kiterjesztett valósággal. Kuti Géza business architect és Linkedin szakértő, Arappa
10.00-10.30 Jövő vásárlási élményei a reklámokban Dr. Jenes Barbara stratéga, Geometry
10.30–11.00 Kávészünet
11.00–11.30 Jövő megoldásai Adina Campeanu médiatervezési vezető, dunnhumby Connect Media Magyarország
11.30–12.00 Legfrissebb retail és instore trendek külföldről Tóthy Judit volt global trade marketing manager, Heineken
12.00–13.00 Ebéd
13.00–13.30 Jönnek a robotok! Szabó Mihály értékesítési vezető, ABB
13.30–14.00 Mesterséges intelligencia Byssz Róbert globális értékesítési kiválóságért felelős vezető, Philips Magyarország
14.00–14.30 Kávészünet
14.30–15.00 Márkák modernizálása új promóciós megoldásokkal Németh Ottó üzletág- és marketingigazgató, Henkel
15.00–15.30 Vásárlások hálójában – itthoni és nemzetközi tapasztalatok Szomolányi Márk digitalizációért és internetes kereskedelemért felelős igazgató, Auchan
15.30–16.00 BTL kommunikáció a jövőből – POP nemzetközi trendek Leo van de Polder, development director, Shop! Global (POPAI)
16.00–17.00 „Az Év Trade Marketingese” és „Az Év Trade Marketinges

Jelentkezni a konferenciára a lenti jelentkezési lap kitöltésével lehet vagy a jelentkezési lap letölthető változatának kitöltésével és e-mailen való visszaküldésével az office@instoreteam.hu címen lehet 2018. február 9-ig!

Érdemes egyúttal a Trade Marketing Klubba is jelentkezni ,hiszen a klubtagok engedményes díjjal vehetnek részt a konferencián, de amellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújtanak a tagok számára. A Trade Marketing Klubba online ide kattintva lehet jelentkezni.

Várjuk jelentkezésedet!
Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői

Online jelentkezési lap

TMK konferencia jelentkezési lap 2018. február 15.

Név/Name*

Beosztás/Position

Cégnév/Company name*

Levelezési cím/Mailing address*

Számlázási cím/Billing address*

Adószám/Tax number

Telefon/Phone

Mobil

Fax

E-mail*

Trade Marketing Klub tag és/vagy POPAI egyesületi tag vagyok számomra a kedvezményes díj 43 000 Ft+ÁFA./Trade Marketing Club members and / or member association POPAI discount fee 43 000 HUF + VAT
Tagsággal nem rendelkezem, így számomra a részvételi díj 49 000 Ft+ÁFA. Amennyiben egy cégtől hárman jelentkeznek, a negyedik konferencia résztvevő VIP vendégünk./I do not have membership , so for me the participation fee 49 000 HUF + VAT .
VIP vendég vagyok/I am a VIP guest
Hozzájárulok, hogy a Trade magazin tájékoztatóihoz, felhívásaihoz, hírleveleihez a fentiekben megadott e-mail címemet felhasználják. / I agree to authorise Trade magazin for using my e-mail address to send me any kind of information, offers or newsletters.