Szerelmem a trade marketing konferencia 2019. február 14.

Szerelmem a trade marketing konferencia 2019. február 14.

Mi tudjuk, hogy megéri! -megtérülés a trade marketingben

Mindenki kíváncsi arra, hogy mire érdemes költeni az in-store marketingben és mire nem, milyen a hatékonysága a különböző eszközöknek. Előadóink – neves márkagyártók vezetői és in-store szakemberek – erről fognak beszélni őszintén és nem csak a siker sztorikat fogják bemutatni.

Meghívtunk nagy multinacionális vállalatok, valamint ismert, sikeres magyar cégek vezetőit (Heineken, Unilever, Essity, Coca-Cola, Nestlé, Detki Keksz, Peck-Snack, Alma Patikák), hogy árulják el, hogy hogyan értékelik az in-store marketing kampányaikat és mik a tapasztalataik a megtérülést illetően.

Van, aki óriás büdzsével dolgozik és van, aki más cégekhez képest igen kis keretből hoz ki nagy sikereket.

Megtudhatjuk, hogy miért érdemes

  • például fesztiválokon trade marketingre költeni,
  • tökéletesíteni a szupermarketekben az in-store megjelenést
  • jelentős befektetéssel szabadpolcossá alakítani a patikákat
  • kevés, de prémium minőségű, drága display-jel dolgozni
  • vagy épp ellenkezőleg, sok, relatív olcsó displayre költeni.

Megtudhatjuk a dunnhumby piackutatótól, hogy mi minden derül ki a Tesco promóciók szofisztikált elemzéseiből és az Essitytől, hogy hogyan elemzi egy tapasztalat customer marketing csapat a legkülönfélébb in-store promóciók megtérülését.

Érdemes jegyzetfüzetet vagy notebookot hozni, mert sok információ csak a konferencián hangzik el!

Publikus előadások:

Gyúrós Péter
Juhász András
Nock-Vető Kata
Pados Máté
Rétfalvi Andrea
Veress Tibor

5 ok, amiért érdemes a Trade Marketing Konferencián részt venned:

  • mert itt olyan ismereteket fogsz hallani, amit azonnal hasznosíthatsz a munkádban
  • mert az előadók sikeres, az új ötletekben élenjáró cégektől jönnek
  • mert itt megismerheted a legújabb és legjobb best practice-ket
  • mert itt a vendégek között kapcsolatot építhetsz, közös promóciókról vagy hasonló kihívásokról beszélgethettek
  • mert a Trade Marketing Konferencia előadásai mindig emlékezetesek

Ide kattintva tekintsd meg a részletes programot.

A konferencia időpontja: 2019. február 14., 8.30 – 17.00 óráig
Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, konferenciaterem (BKIK 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

A konferencián adjuk át az Év Trade Marketingese és az Év Trade Marketinges Csapata díjat is!

A jelentkezéseket 2019. február 11-ig tudjuk elfogadni.

Érdemes egyúttal a Trade Marketing Klubba is jelentkezni (a tájékoztatót és az éves programot itt olvashatod: http://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/tmk-2019-eves-esemenynaptar/), hiszen a klubtagok kedvezményes díjjal vehetnek részt a konferencián, de amellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújtanak a tagok számára.

Jelentkezem a Trade Marketing Klubba, éves tagságit vásárolok.

Várjuk jelentkezésedet!

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői

Az alábbi online jelentkezési lapot, kérjük töltse ki

TMK konferencia jelentkezési lap 2019. február 14.

Név/Name*

Beosztás/Position

Cégnév/Company name*

Levelezési cím/Mailing address*

Számlázási cím/Billing address*

Adószám/Tax number

Telefon/Phone

Mobil

Fax

E-mail*

Trade Marketing Klub tag és/vagy POPAI egyesületi tag vagyok számomra a kedvezményes díj 43 000 Ft+ÁFA./Trade Marketing Club members and / or member association POPAI discount fee 43 000 HUF + VAT
Tagsággal nem rendelkezem, így számomra a részvételi díj 49 000 Ft+ÁFA. Amennyiben egy cégtől hárman jelentkeznek, a negyedik konferencia résztvevő VIP vendégünk./I do not have membership , so for me the participation fee 49 000 HUF + VAT .
VIP vendég vagyok/I am a VIP guest
Hozzájárulok, hogy a Trade magazin tájékoztatóihoz, felhívásaihoz, hírleveleihez a fentiekben megadott e-mail címemet felhasználják. / I agree to authorise Trade magazin for using my e-mail address to send me any kind of information, offers or newsletters.