Nyeremény Expedíció a Knopperstől
Nyeremény Expedícióra hívta a Coop Promo+ vevőket vásárlásösztönző nyereményjátékával a Knoppers, amelynek során napi, heti ajándékok és egy kalandos fődíj is várta a fogyasztókat. Az aktvitásban a Human Telex Advertising& Event volt a márka partnere.
A mindennapi kis plusz energiáról gondoskodó Knoppers ostyaszeletek jelentős részét a kisebb boltok lendületes életet kedvelő vevői teszik a kosarukba, így a márka most kifejezetten az ilyen üzletláncokat vette célba kommunikációja során. A május-június hónapban a Coop Promo+ hálózatra szabva indított Nyeremény Expedíció a kitűzött elvárásokat túlteljesítette mind az értékesítési eredményeket, mind a részvételi számot illetően. Az online kódfeltöltésre alapuló vásárlásösztönző játék kreatívja (a hegyláncot idéző, csúcsukra állított Knoppersek) és ajándékai (trekking kerékpárok, fényképezőgépek, és az ausztriai élménytúra) mind megjelenítették azt a dinamikus életmódot, amelyet a brand is képvisel.
A promóció kidolgozását és lebonyolítását a Human Telex Advertising& Event végezte, amely tenderen nyerte el a feladatot.
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Több mint 160 ezer blokkal játszottak a Tesco vásárlói a 60 millió forintot meghaladó nyereményekért
A Tesco február végén zárult nagyszabású nyereményjátékában hat hét alatt…
Tovább olvasom >Johnnie Walker X DRK nyereményjáték
Március 8-án, az idei nemzetközi nőnapon a Johnnie Walker a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >