Nespresso Corner
Sokat ígérő, ám a vendéglátásban még lassan terjedő szegmensét adják a kávétermékek piacának az adagolt kapszulás kávék. Tavaly év végén jelent meg a WestEnd Media Marktban a Nespresso, méghozzá speciálisan erre a célra készített, a márka vizuális elemeit megjelenítő kóstoltatópultokkal. A Nespresso Corner átláthatóvá teszi a cég teljes kínálatát, így újfajta vásárlói élményt nyújt a fogyasztóknak. A helyszínen a formatervezett berendezések teljes választéka megvásárolható, az érdeklődők pedig a 16 különleges Grand Cru kávéőrleményt is megízlelhetik.
A téli időszakban 3 további egyedi ízzel – a limitált kiadású Variations-sorozat tagjaival – is megismerkedhetnek az ínyencek, ezek a gesztenyekrém, sárgabarack és mézeskalács. Maguk a kávékapszulák az Andrássy úti Nespresso boutiqe-ban, illetve internetes rendelés útján vásárolhatók meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >