Nehéz évet jósol a Tesco
Az áruházlánc január 10-én zárult hét hetes karácsonyi eredménye kiugró sikert hozott, az értékesítés vállalati szinten 11,6 százalékkal nőtt.
A jó eredmények
elsősorban a Tesco külföldi áruházainak
forgalombővüléséből adódtak, otthon
csupán 2,5 százalékkal tudott növekedni a
Tesco, ezt is leginkább az eladott mennyiség
növelésével. Áremelésre 2008-ban
aligha gondolhatott a Tesco, s ahogy Andrew Higginson pénzügyi
igazgató egy minapi Reuters interjúban fogalmazott, a
neheze még hátra van, ő egész évben
növekvő munkanélküliségre és a
nemzetközi gazdaság lassulására számít.
Ez árnyékot vethet a Tesco növekedési
terveire is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >