Megújult az üveges NaturAqua
Mintegy kétmillió eurót, azaz több mint félmilliárd forintot költött a Coca-Cola HBC Magyarország a júniustól elérhető új NaturAqua üvegek kialakítására, amelyek a vendéglátóhelyeken megújult, 0,33 literes kiszerelésben váltják a negyedliteres üvegeket – ezzel egy időben változik a 0,75 literes üveg külseje is. A prémium megjelenésű kis és nagy kiszerelések vadonatúj címkét és csavarzáras kupakot is kaptak.
A régi üvegeket darálás után juttatják vissza az ipari körforgásba, az új üvegek pedig visszaválthatók, így azok teljes mértékben újrahasznosíthatók. A megújult üveges NaturAqua június elejétől elérhető a vendéglátóhelyeken, az ország minden pontján. //
Kapcsolódó cikkeink
Izgalmas, egzotikus világ
A spiritek világával foglalkozó sorozatunkban ezúttal rendhagyó módon együtt kutatjuk a…
Tovább olvasom >Vihar előtti csend?
Megjelentek az első visszaváltási díjas műanyag, fém- és üvegpalackok a…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Coface: Minimális GDP-növekedés a régióban, a fizetésképtelenség is nőtt
A gazdasági visszaesés nyomán a közép- és kelet-európai (KKE) országokban…
Tovább olvasom >Fesztiválozik az Auchan
A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidl-nél
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >